آشنایی با انواع پوستر – خانه چاپ و گرافیک

اندازه و فرم پوستر را بنا به ایده خودتان تغییر دهید. قیمت پوستر دیواری با توجه به فاکتور هایی مثل جنس کاغذ، اندازه دیوار، کیفیت چاپ متغیر است. در مورد پوستر دیواری های سه بعدی آنچه بایستی بدانید، آن است که تصویر در اثر بکار بردن حاشیه های روشن و تاریک به صورت سه بعدی در برابر مخاطبان نمایان می شود. کنار هم قرار دادن اَشکال هندسی ، می تواند اَشکال دیگر را بسازد. انتخاب نوع فونت یکی دیگر از نکات مهم در طراحی پوسترهای تبلیغاتی است. پوستر دیواری یک طرح یک دست و یک واحد از یک تصویر است که در اندازهی دلخواه شما چاپ خواهد شد، پس از ثبت سفارش، تصویر مورد نظر با توجه به اندازهی دیوار مورد نظرتان چاپ خواهد شد و سپس به دست شما خواهد رسید، اما کاغذ دیواری یک طرح تکرار شونده است که از قبل به چاپ رسیده است و شما پس از سفارش کاغذ دیواری، محصول از انبار خارج شده و مستقیما به دست شما خواهد رسید از تفاوتهای دیگر این دو محصول در چاپ آن است، تمامی پوستر دیواریها در ایران چاپ میشوند اما کاغذ دیواری خارجی، به صورت رولی به ایران وارد میشود. آگهی های نمایش اولین نمونه های آگهی دیواری بودند که ضمن تحول ، اصول و قواعد پوستر سازی را پی ریزی کردند .

برای اثرگذاری بیشتر و دکوراسیون داخلی لاکچری همیشه پوستر دیواری تصویری روی یک دیوار نصب می شود. یک ترکیب زیبا درست کنید و توجه مخاطب را به همان سمتی که می خواهید ببرید. به کمک این نرم افزار میتوانید هر نوع پوستری که دوست داشتید را در طرحها، رنگها و اندازههای مختلف طراحی کنید و از زیباییشان لذت ببرید. به تلفیق گرافیک، کلمات و حتی حروف فکر کنید. پس بهتر است از حروف درشت و واضح استفاده کنید. به این منظور از انواع بسیار متنوع حروف چاپی که ابداع شده بود ، استفاده های مناسب می کردند و گاهی نیز تصویر کوچکی بر آن می افزودند . آن ها می توانند محصولات شما را واقعی کنند و باعث می شوند مخاطب تا حدی کیفیت را ببیند. 8- در ایجاد ترکیب ها هوشمندانه عمل کنید. از فونت های غیر معمول استفاده کنید. تعدادی از آن ها شما را هیجان زده می کند و باعث می شود ضربان قلبتان تند شود مانند پوستر های موسیقی و پوسترهای مناسبتی. این کار در مخاطب شور هیجان ایجاد می کند. با این کار باعث می شوید پیام شما با احساسات و انرژی مخاطب درگیر شود. پیشنهاد می شود حداقل از دو فونت متفاوت در کار خود استفاده کنید.

اگر قصد دارید محصولی را معرفی را معرفی کنید یا یک اتفاق هنری یا فرهنگی را به اطلاع عمومی برسانید بهترین و اولین راه، طراحی یک پوستر زیبا و چشم نواز است. اولین فاکتوری که بسیار قابل توجه است در نظر گرفتن جمعی از مخاطبینی است که می توانند مشتریان ما باشند. مطمئن شوید که از فاصله زیاد هم پوستر شما قابل فهم است. شما به صورت آنلاین میتوانید بدون هیچ گونه محدودیت زمانی و در خامخ تمامی مدلها را مقایسه کنید، در ابتدا در صفحهی پوستر دیواری، طرح مورد نظر خود را انتخاب کنید، سپس عرض و ارتفاع دیوارتان را درون محصول وارد کنید تا قیمت نهایی به شما اعلام شود، پس از ثبت سفارش همکاران ما با شما تماس خواهند گرفت و همکاریهای لازم انجام میشود. اگر میخواهید به مردم برای تماس شماره بدهید، باید اندازه شماره طوری باشد که از چند متر دورتر دیده شود. این قالبها دارای اندازه و نوع متفاوتی هستند. هر چند ممکن است به اندازه کارت پستال کوچک، و یا بیلبوردی در بزرگراه، بزرگ باشد. فکر کنید و ایده دهید که به چه صورت های مختلفی می شود متن و عکس را خورد کرد و دوباره کنار هم چید. در طراحی پوستر باید دقت کنید که همه المان ها و فاکتورهای لازم برای ساخت یک پوستر تاثیرگذار را استفاده کنید.

حتما پوسترهای تبلیغاتی فیلم و سریال ها را به کرات در جاهای مختلف دیده اید. همچنین میتوان در پوسترهای ورزشی علاوه بر نتایج مسابقات ، عکس یک تیم ورزشی محبوب فوتبال ، بسکتبال و یا هر تیم ورزشی دیگری را به چاپ رسانید. نکته دیگری که نشان می دهد هارمونی و طیف رنگی بسیار اهمیت دارد آن است که اگر بخواهید از چندین رنگ بی ربط به یکدیگر استفاده کنید به طور قطع سبب آشفتگی ذهن مخاطبان خود خواهید شد که نتیجه خوبی را در بر نخواهد داشت. این شما هستید که مشخص می کنید مخاطب باید به چه صورت پوستر تبلیغاتی را مطالعه کند و پیام آن را دریافت نماید. سادگی را برای طراحی پوستر رعایت کنید زیرا طرحهای ساده پیام مورد نظر شما را راحتتر و سریعتر انتقال می دهند. اگر متن شما خیلی کوتاه است، دنبال تصاویر و گرافیک برجسته و ساده باشید. پوسترها با استفاده از طراحی، عکاسی و با استفاده از انواع فونت ها و حروف، نمونهای کاملاً پیشرفته از هنر گرافیک محسوب می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید