آشنایی با انواع پوستر – خانه چاپ و گرافیک

دو سوال مهم در مورد پوستیر های تبلیغاتی وجود دارد: چرا آنها را انتخاب کنید و انواع پوستر تبلیغاتی چیست؟ در حالی که انواع بی شماری از پوستر وجود دارد و همه آنها از نظر مضامین و طرح ها متنوع هستند ، همگی در هدف خود متقاعد کننده و چشم نواز هستند. برای خرید انواع پوسترهای دیواری در طرحها و کیفیتهای مختلف میتوانید به راحتی طرح مورد علاقه خودتان را انتخاب کنید، برای مشاوره خرید و نصب هم میتوانید با ایوان در تماس باشید. چاپ محصولات اداری ما عبارتاند از : چاپ ست اداری ، چاپ کارت ویزیت ، چاپ سربرگ ، چاپ پاکت ، چاپ فولدر ، چاپ فاکتور ، همچنین دیگر محصولات پرکاربردی که میتوانید از ما بخواهید نیز شامل چاپ لیبل ، چاپ زیر لیوانی ، چاپ زیر بشقابی ، چاپ تابلو و شاسی ، چاپ تقویم رومیزی ، چاپ هدایای تبلیغاتی ، چاپ کارت پستال میباشد. به پوستر دیواریهایی که طرحهای سه بعدی دارند و از فاصله چند متری به صورت سه بعدی دیده به نظر میرسد، کاغذ دیواری سه بعدی گفته میشود. پوسترهای دیواری وینیل با طرحهای منحصر به فرد طوری ساخته میشوند که به راحتی قابل نصب و جابهجایی باشند، طوری که حتی خود صاحبخانه نیز به راحتی بتواند خودش از پس چسباندن آن برآید.

آنها همچنین شاید شامل سنگینترین متن از بین پوسترها باشند و بیننده برای خواندن آن به وقت بیشتری نیاز دارد. توانایی جلب مخاطب برای پیگیری و خواندن آن را داشته باشد. تاريخچه. در سير تحول پوستر ميتوان به سه دوره مشخص اشاره كرد: 1) دوره بهرهبرداري تبليغات تجاري، از آغاز تهيه پوستر تا اوايل قرن بيستم؛ 2) دوره بهرهبرداري در تبليغات سياسي، از آغاز جنگ جهاني اول تاكنون؛ و 3) دوره بهرهبرداري در تبليغات فرهنگي، جهانگردي، و نظاير آن. پس از اینکه با مفهوم پوستر و ابعاد و اندازه آن تا حدودی آشنا شدیم باید به سراغ بررسی کارایی آن برویم. علاوه بر اینکه کیفیت بالا و قیمت مناسبی دارد، مناسب آن دسته از افرادی است که تیراژ بالایی داشته باشند، مثلا بالاتر از 500 عدد، و هم اینکه زمان کافی برای چاپ داشته باشند. پوسترها با توجه به سایز، نحوه چاپ و جنس کاغذ در دسته های مختلفی قرار میگیرند که میتوانید بر اساس فضایی که در نظر گرفته اید یکی از آن ها را انتخاب کنید. استفاده از المانهای فونت و فرم و رنگ با آن شیوه که در مبحث عناصر تشکیل دهنده پوستر به آن اشاره کردیم، قانون و قاعده بی قید و شرط برای طراحی پوستر نیست و موقعیت و خلاقیت طراح است که فرم، شکل، رنگ و فونت و در نهایت تصاویر را کنار هم می چیند.

با وجود پوستر دیواریهای سقف نیازی به سقف کاذب ، رنگ زدن ، گچبری و نورپردازی نیست و با هزینه بسیار مناسب تر می توانید جذابیت بیشتری را به منزل تان بیاورید. یعنی پوستر شما بر پایه سه رنگ که درجه اهمیت آنها نیز با هم یکسان نیست ، طراحی شود. این نوع پوستردیواری هم منزل را روشنتر میکند و هم باعث میشود که منزل، دلبازتر به نظر برسد. همچنین کاغذ دیواری پوستری به خاطر عمقی که در خود دارد باعث میشود که فضای خانه بزرگتر به نظر برسد. اما اینکه یک پوستر چگونه باید طراحی شود تا بتواند مخاطب را در همان نگاه اول جذب کند، مطلبی است که خود نیاز به یک طراح حرفهای در این زمینه دارد. این پوستر رویداد در بازار شب آینده با زیرکی از یک رشته چراغ و یک شیب به عنوان پس زمینه استفاده میکند تا یک روحیه آرام و در عین حال بازی در غروب آفتاب ایجاد کند. تولید و روانه ی بازار می شود.

چاپ پوستر هم نیز گاهی اوقات برای تولید آثار هنری معروف و مقرون به صرفه هم نیز مورد استفاده قرار می گیرد. برخلاف پوسترهای دیگر که اطلاعات را به صورت لقمه ای یا طولانی تر ارائه میکنند ، پوسترهای تأکید و انگیزشی برای ایجاد احساسات مثبت تولید میشوند. و بافت در قیمت تاثیر گذار است که در آن اکلیل وجود دارد یا ندارد مات یا براق بودن کار است . از آنجا که پوسترها وسیله تبلیغات هستند، انتخاب رنگها می تواند در اثربخشی آن یا موفقیت اطلاع رسانی آن سهم قابل توجهی داشته باشد. استفاده از رنگ های متعدد موجب می شود که حس سردرگرمی و شلوغی به بیننده القاء شود و یا حتی از درجه اهمیت پوستر کاسته شود. پوستر طراحی نمائید، میتوانید از رنگهای سرد استفاده کنید تا حس آرامش و اطمینان را به مخاطبین القاء شود. باتوجه به دسته بندی کامل و طرح های متنوع این بخش انتخاب بسیاری آسان است و باتوجه به علایق تان می توانید پوستر دیواری مناسب را انتخاب کنید. بسیاری از ما فکر میکنیم پوسترهای سه بعدی و پوستر برجسته واقعی یکی هستند و هنگام خرید کاغذ دیواری اگر هر کدام از این نام ها را به کار ببرید، احتمالا به شما یک محصول مشابه نشان خواهند داد اما واقعیت این است که تفاوت زیادی بین این دو پوستر وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید