اصول و قواعد کلی طراحی پوستر ؛ تهیه و تنظیم توسط فناوری اطلاعات زیفا

هدف از تهیه پوستر ممکن است تبلیغ یک اثر هنری، نمایشگاه و یک فیلم سینمایی باشد و یا حتی هدفی اقتصادی در آن نهفته باشد. تا چاپ کاغذ دیواری پوستری به نتیجه ی خوبی برسد و به بهترین و فنی ترین شکل ممکن نصب شود. پوسترها معمولا با توجه به موضوع کنفرانس همایش یا رویداد شما طراحی می شوند و سعی می شود تا تصویری گویا و مفهومی و صریح به منصه ی ظهور برسد. برحسب موضوع پوستر دارای مخاطب خاص یا عام است. خلاقیت درطراحی پوستر : بدین معناست که طرح ما حاکی از ایده ای مبتکرانه و خاص بوده و مخاطب را پس از دریافت آن ایده به وجد آورد.این ایده مبتکرانه عامل جذابیت را در پوستر تقویت کرده و باعث ماندگاری آن می گردد. پوستر سقف و کف ایده ای ابتکاری برای استفاده هر چه بیشتر از پیشرفته ترین نوع کاغذ دیواری است که یک فضای معمولی را به فضایی رویایی تبدیل می کند. 2.هتل ها و رستورانها : شما می توانید پوستر سه بعدی را با انتخاب یک تصویر مناسب بر فضای درون هتل و رستوران نصب کنید و فضای دلنشینی را برای مشتریان خود فراهم نمایید.

می باشد. شما می توانید متناسب با فضای مورد نظر تصویر خود را انتخاب کنید. توضیحات تکمیلی را می توانید در بخش طراحی 3 بعدی مطالعه کنید. امروزه به پیشرفت ارتباطات مجازی می توانید پوستر خودتان را در صفحات مجازی نشر دهید. شما می توانید در آموس طراحی خود را به صورت (تصویرسازی و سه بعدی و دو بعدی یا مفهومی)طراحی کنید. همچنین در حوزه های مختلف صنعتی، معماری، روانشناسی، هنری، ورزشی، محصولات غذایی و البته اینستاگرام هستیم. البته در همه طراحی ها باید به این مورد دقت شود که فقط به یک ابزار یا عنصر توجه نداشته باشید. مولفه های بسیاری در این زمینه وجود دارند که برخی از آن ها را در این مقاله مورد بررسی قرار می دهیم و سعی می کنیم تا به طور کلی طراحی های انواع پوسترها، نکاتی که در این زمینه مهم هستند و همچنین آشنایی با سایتی به نام “دومینگو” را نیز در این مقاله بگنجانیم تا در نهایت به شما در داشتن یک پوستر عالی و با کیفیت کمک کرده باشیم. کمپوزسیون یعنی ترکیب بندی به جا و مناسب فرم در کادر به نحوی که یک طرح واحد را تدائی کرده و چشم نواز باشد.گروهی از رنگها در کنار یکدیگر جلوه ای زیبا و مناسب دارند.طراح با علم رنگ شناسی خود می بایست به درستی رنگهای مورد نیاز طرح را انتخاب کند.

پس باید به گونه ای از ترکیبات بصری ( همچون رنگ٫ خطوط و …) استفاده کرد که نگاه بیننده پس از دیدن پوستر٫ جذب آن شده٫ بر روی شعار مورد نظر ثابت بماند. پوستر دیواری در دکوراسیون مدرن از جایگاه ویژه ای برخوردار است. شما میتوانید پیشنهادات ویژه یا یک رویداد (مثل یک افتتاحیه و همایش و سمینار و…) را به صورت طراحی پوستر به طور ویژه طراحی کنید. سپس مرحله ایی مثل مرحله ی طراحی لوگو را طی می کنیم. به شیوه ایی گرد هم جمع می شوند تا بتوانند مفهوم خاصی که مد نظر شما هست را برسانند. به طور کلی برای انتخاب تصویر روی پوستر دیواری باید سایز آن را مد نظر قرار داد و تصویری با کیفیت متناسب با بزرگنمایی در همان سایز را انتخاب کرد. به زودی آموزش های کاربردی این دو نرم افزار بسیار قدرتمند شرکت ادوبی(Adobe) را روی سایت قرار خواهیم داد. 2- آیا نوشته ها یا تصاویر خارج از دید معمولی قرار دارند ؟ یک پوستر را اغلب روی دیوارها می شود دید. طراحی پوستر راهی موثر برای معرفی محصولات یا خدمات برای قرار دادن در معرض دید عموم است. البته در راستای تولید محصولات نوین و با کیفیت باید به این نکته توجه داشت که همان طور که دیوار قبل از رنگ شدن باید آماده شود، برای نصب پوستر دیواری نیز این چنین است.

همه ی این عناصر زمانی که به شکل اصولی و با کیفیت مناسب در کنار یکدیگر قرار می گیرند میتوانند بهترین کاغذ دیواری پوستری را تولید کنند. شرکت دکوپیک تولید کننده انواع لوازم لوکس منزل با آپشن های جدید خود امکان چاپ متن و تصویر بر روی پرده، آباژور، مبل،کوسن و سایر وسایل تزئینی فراهم نموده است. بکار بردن تصاویر سه بعدی برای دکوراسیون داخلی حالت طبیعی تصاویر را فراهم کرده که این امر باعث خشنودی و لذت بیشتر مخاطبان در استفاده از پوسترهای دیواری سه بعدی برای زیبایی دکوراسیون داخلی می شود. با پوستر دیواری تصویری زیبایی دکوراسیون داخلی خود را تکمیل کنید و زیبایی را به خانه خود هدیه دهید. 1.خانه: استفاده از پوستر سه بعدی بر روی دیوار خانه اعم از هال، پذیرایی، اتاق خواب، نشیمن و … نوع انتخاب چاپ پوستر 3 بعدی که توسط دکوپیک انجام خواهد شد می تواند دکوراسیون و تم خانه را متفاوت و زیبا نشان دهد.

دیدگاهتان را بنویسید