خرید انواع پوستر دیواری با بهترین قیمت – ایوان

در واقع باید پوستر دارای فضایی کاملا مرتبط با موضوع مورد نظر باشد. معمولا استفاده از دو یا سه رنگ مرتبط به یک دیگر به پوستر شما انسجام میبخشد و از به هم ریختگی و آشفتگی پوستر جلوگیری میکند. از جمله برنامه های جاری در انگلستان و فرانسه سالیان متمادی استفاده از طرح به منظور زنده و پر جلوه شدن سیرکها و فضاهایی مانند آن بود . در این رابطه انتخاب نوع فرم و جلوه های به کار برده در طراحی چندان مهم نمی باشد. این در حالی است که کادر افقی بیشتر در زمینه داستانی، مذهب و طبیعت به کار برده شده و چندان عجله ای به انتقال سریع پیام ندارد. انتخاب کادر مناسب:انتخاب کادر مناسب می بایست پیش از طراحی پوستر صورت پذیرد.کادر عمودی کادری است خبری و هر چه کادر باریکتر باشد خبر تند و تیز تر به مخاطب منتقل می شود یا به تعبیری دیگر رسمی ترین و با سلابت ترین کادر در پوستر،کادر عمودی است.کادر افقی کادری است آرام و ساکن که عجله ای برای انتقال پیام ندارد.مضامین داستان گونه،مذهب و طبیعت را می توان در غالب این کادر در نظر گرفت.کادر خشتی یا مربع کادری است دوستانه و دموکراتیک.این کادر برای موضوعاتی همانند صلح ،آشتی و کودکان مناسب است.

پوسترها غالبا به پوستر دیواری، پوستر سه بعدی، پوستر کاغذ دیواری، پوستر ورزشی و پوسترگرافیکی و پوستر اطلاع رسانی و دهها پوستر دیگر تقسیم بندی می گردد. با توجه به آن که سبک زندگی و علایق افراد تغییر کرده و طرح های شیک و جدیدی برای دکوراسیون داخلی لازم است، یکی از بهترین روش ها برای آذین بندی محیط زندگی، خرید پوستر دیواری است. به گزارش ایسنا، بنابر اعلام رونیا، خرید پوستر دیواری نیز این روزها یکی از آیتم های محبوب به شمار می رود که بد نیست با آن آشنا شوید. پوستر را همانند کاغذ دیواری به سادگی می توان روی دیوارها نصب کرده و از دیدن تصاویر آن لذت برد. طرح های پیاده شده بر روی پوستر دیواری بسیار متنوع بوده و خانه شما را از یکنواختی در می آورند. مثلا پوستر یک جشنواره سینمایی از زمان٫ مکان٫ رویه ی جشنواره و چندمین دوره برگزاری آن خبر می دهد. این پوسترها خبری را ( از هر زمان گذشته ٫حال یا آینده) به مخاطب می دهند.

زیرا مفاهیم بصری در تصاویر ساده تر، زودتر و سریعتر، راحت تر و مستقیم تر منتقل می شوند و همیشه تاثیر گذاری در انتقال سریع مفهوم میباشد. می باشند. زیبایی بیشتر و قیمت ارزان تر این روش قابل مقایسه با روش های سنتی نیست. پوسترهای تبلیغاتی یکی از اصلی ترین شیوه های تبلیغات مستقیم محسوب می شوند که همچنان تاثیرگذاری لازم را دارند. پوستر دیواری ارزان بوده و در مقایسه با روش های سنتی زیبایی بسیار بیشتری را برای محیط فراهم می کند. شناخت این رنگ ها نیازمند شناخت علم رنگ شناسی می باشد. کمپوزسیون یعنی ترکیب بندی به جا و مناسب فرم در کادر به نحوی که یک طرح واحد را تدائی کرده و چشم نواز باشد.گروهی از رنگها در کنار یکدیگر جلوه ای زیبا و مناسب دارند.طراح با علم رنگ شناسی خود می بایست به درستی رنگهای مورد نیاز طرح را انتخاب کند. می توان گفت که تاثیر رنگ ها در پوستر بسیار بیشتر از سایر المان ها می باشد. طراحی پوستر باید به گونه ای بوده که مخاطب در همان نگاه اول به درکی کلی از موضوع برسد.

لذا بهترین کار این بوده که برای ایجاد سادگی در پوسترها و جلوگیری از پیچیده و مبهم شدن آن ها تا جایی که امکان داشته استفاده از فرم و رنگ ها را به حداقل برسانید. یکی از انواع پوستر که شاید اسم آن را قبلا نشنیده باشید اما خود آن را دیده باشید پوسترهای سفر است. خوانایی در پوسترهای نوشتاری : اگر پوستر ما به لحاظ ساختار و شکل کلی طرح نوشتاری است.در حیطه فاکتور خوانایی این اهمیت ندارد که نوشتار از چه نوع فرم و یا جلوه های خاصی در طراحی بهره برده است،بلکه این مهم است که نوشتار حاوی غلط املائی در رسم الخط نوشته شده نبوده و مخاطب پس طی ایهام توانایی خواندن آن را پیدا کند. معمولا پوسترهای دیواری به صورت 1 تکه، 2 تکه، 4 تکه، 8 تکه و 64 تکه تولید می شوند. برای نصب پوستر دیواری توصیه می شود از نصاب حرفه ای استفاده کنید تا کاری زیبا و چشم نواز برای شما فراهم آورد. چه طرحی برای پوستر دیواری مناسب است؟

دیدگاهتان را بنویسید