خرید اینترنتی انواع پوستر با کیفیت بالا (بهترین قیمت)

عناصر و طرح اصلی پوستر به هیچ عنوان نباید توسط چیدمان نامناسب تحت الشعاع قرار گیرند و حتی باید بتواند تقویت کننده آن باشد و این درست همان مفهوم حروف گذاری مناسب (Layout) می باشد. معمولا تصویر باید طوری باشد که پیام را به وضوح منتقل کند، چون اولین چیزی که مردم در پوستر میبینند تصویر آن است، و اگر این تصویر جذاب نباشد، به بقیه پوستر توجهی نمیکنند. انتخاب کادر مناسب:انتخاب کادر مناسب می بایست پیش از طراحی پوستر صورت پذیرد.کادر عمودی کادری است خبری و هر چه کادر باریکتر باشد خبر تند و تیز تر به مخاطب منتقل می شود یا به تعبیری دیگر رسمی ترین و با سلابت ترین کادر در پوستر،کادر عمودی است.کادر افقی کادری است آرام و ساکن که عجله ای برای انتقال پیام ندارد.مضامین داستان گونه،مذهب و طبیعت را می توان در غالب این کادر در نظر گرفت.کادر خشتی یا مربع کادری است دوستانه و دموکراتیک.این کادر برای موضوعاتی همانند صلح ،آشتی و کودکان مناسب است.

همچنین در پوستر زیر که مربوط به رویداد ولنتاین است، استفاده از سایهها به خوبی ترکیبی سهبعدی را ایجاد کرده است. برای مثال در پوستری مربوط به یک فستیوال کشاورزی که در پایین مشاهده میکنید، عکسها و تصاویر در زیر و بالای یکدیگر قرار گرفتهاند. همه ی این عناصر زمانی که به شکل اصولی و با کیفیت مناسب در کنار یکدیگر قرار می گیرند میتوانند بهترین کاغذ دیواری پوستری را تولید کنند. نحوه تولید پوستر های برجسته واقعی چگونه است؟ اما اگر پوستر شما حاوی اطلاعات زیادی است، بهتر است تمرکز خود را روی تایپوگرافی آن قرار دهید. بهتر است عناصر موجود در پوستر شما مفید و مختصر باشند. ممکن است عکسبرداری همیشه نیاز شما را برطرف نکرده و یا حتی شما بودجه کافی برای آن را نداشته باشید. با این وجود گاهی مشتریان نیاز به چاپ پوستر دیواری به صورت کاملا سفارشی دارند، در واقع این دسته از افراد طرح مورد نظر خود را به واحد چاپی تحویل داده و چاپ در ابعاد مناسب آن ها انجام می شود.

پوستر زیر که مربوط به فستیوالی در مالاگا است، به طرز هوشمندانهای با استفاده از تصویر گرافیکی انسانهای در حال حرکت، توجه مخاطبان را به نوشتههای واقع در سمت راست پوستر جذب میکند. پوستر دیواری در واقع نوعی خاص از کاغذ دیواری است که شما تصاویر مختلف و متنوعی را در آن می بینید، ابعاد این نوع کاغذ دیواری بسته به مکانی که قرار است در آن نصب شود فرق میکند. امروزه، پوسترسازي به موقعيت ممتازي رسيده است. به ِآسانی و با یک دستمال نمدار تمیز میشوند . گاهی یک کلمه و یا تصویر دراماتیک و مناسب، بهتر از چندین تصویر و متنهای طولانی عمل میکند. اگر مقدار محتوای نوشتاری شما اندک باشد بهتر است از فونتی Bold و با گرافیک ساده استفاده کرده و یا از تصاویر خلاقانهای (مانند مثال زیر) استفاده کنید. نمونهای از این دست پوستر ترویج مصرف شیر با عنوان Got Milk است که چهرههای مشهور را نشان میدهد که بالای لبشان به خاطر خوردن شیر سفید شده است. از طرف دیگر ، هنرمندانی در فارنسه و انگلستان دنباله رو ، لوترک شدند و شیوه کار او را مورد تقلید قرار دادند ، از جمله بگرستاف ها – دو هنرمند انگلیسی که با این نام امضا می کردند – الکساندر استین لن و دادلی هاردی .

برخی از طراحان گرافیک ترجیح می دهند از تصاویر گرافیکی زیاد استفاده کنند، که حتی گاهی باعث تخریب تخیلات و تصورات آن ها نسبت به آنچه در مورد طرح نهایی پوستر در ذهن داشته اند می شود. لذا در نظر داشتن تمامی تکنیک ها ضروری بوده و همچنین طراح گرافیک بایستی نسبت به نرم افزارهای اجرایی مختلف شناخت داشته باشد. این امر باعث میشود تا به صورت ناخودآگاه باقی تصاویر پوسترها به صورت تکمیل کننده پوسترهای بزرگتر به نظر برسند. هیچیک از پوسترها شبیه هم نیستند پس نیازی نیست که اندازه آنها هم با یکدیگر یکسان باشد. پس از عملیات چاپ طبق درخواست مشتری روکشی از سلفون یا لمینت روی آن کشیده میشود. تصاویری که توسط شما ایجاد شدهاند میتوانند صاف و یا چند لایه باشند. اگر ازاینروش تبلیغاتی در مکان درستی استفاده شود، میتوانند توجه افراد را به خود جلب کند. یکی از به روزترین فعالیت های امروزه در دنیای تبلیغات کمپین های تبلیغاتی است.

دیدگاهتان را بنویسید