خرید و قیمت پوستر برجسته واقعی

اگر بخواهیم پوستر را با کاغذ دیواری از نظر قیمت مقایسه کنیم باید بگوییم پوستر دیواری چون مترمربع محاسبه می شود ولی کاغذ دیواری رولی محاسبه می شود قیمت پوستر بالاتر می رود. بنابراین، برای مثال، اگر شما میدانید که اطلاعات و متن زیادی دارید که نیاز دارید در پوستر خود جمع کنید، نمیخواهید یک فونت بزرگ فونت را انتخاب کنید. هرچه طراحی پوستر شما متفاوت تر باشد، بیشتر به سمت مخاطب هدف شما خواهد آمد. به گزارش روابط عمومی ادارهکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به نقل از خانه کتاب و ادبیات ایران، ستاد برگزاری «دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران» فراخوان طراحی پوستر برای این رویداد ملی را منتشر کرد؛ این فراخوان با هدف جلب و توسعه مشارکت مردمی در راستای کمک به ارتقای سطح کیفی طراحی پوسترِ «دومین دوره نمایشگاه مجازی کتاب تهران» منتشر شده و از هنرمندان و طراحان سراسر کشور که در این زمینه دارای سابقه فعالیت هستند، دعوت به عمل میآورد. توفیق هنری این پوسترها بیشتر از آن رو است که هنرمند پوستر ساز ، فارغ از تحمیل نظریات سفارش دهنده ، می تواند فکر و سلیقه و فن خود را بهتر ارائه دهد .

سپس شما میخواهید که از رنگهای روشن و المانهای طراحی استفاده کنید تا این که همه پوسترهای دیگر فضا را به هم ریخت. این کار به شما کمک میکند که بهترین گزینه چاپگر را انتخاب کنید و گزینههای چاپ برای بودجه خود را انتخاب کنید – و شما را از هدر دادن زمان در جستجوی گزینههایی که خارج از محدوده قیمت شما هستند حفظ خواهد کرد. مهم است که روش طراحی پوستر شما برای مخاطبین شما منطقی باشد. هر چه طراحی پوستر شما برای بیشتر حس کردن مخاطب شما و برای اینکه چگونه مخاطبین شما با آن تعامل خواهند داشت، موفقتر خواهد بود. دقت کنید که کپی و تصویر شما – و روشی که آنها را بیرون میآورید – احساس چسبندگی و افزودن به اثر کلی طراحی پوستر را داشته باشید. بیرون از جعبه فکر کنید. پوسترها اکنون یکی از وسایل مقرون به صرفه در زمینه معرفی مشاغل و یا انتقال اطلاعات هستند. هنگامی که یک الگو را انتخاب می کنید، ابتدا می توانید تصویر پس زمینه را با تنظیماتی جالب، که شامل متن هم می باشند، تغییر دهید.

کاربران می توانند تصاویر، فونت ها، رنگ ها و متن را بر اساس نیاز خود تغییر دهند. حتی اگر پوستر نخواهد چاپ شود و تنها قرار است در جایی مثل اینستاگرام برای اطلاع رسانی مورد استفاده قرار گیرد، باز هم رنگ ها باید با دقت و سواد بصری در آن جایگزین شوند. عناصر طراحی را انتخاب کنید (مانند رنگها و فونت)که در ارتباط با شخصیت برند شما و آنچه که در پوستر شما تبلیغ میکنید (بنابراین، اگر شما یک شرکت مالی برای ارزیابی مالی آزاد هستید، پاشیدن رنگ نئون در تمام طول پوستر شما نگاه کردن به آن چیزی نیست که شما باید از یک دیدگاه علامتگذاری به آن نگاه کنید). همانطور که در حال طراحی پوستر خود هستید، بپرسید که مشتریان من چه میخواهند؟ اگر برای یک سازمان یا شرکت تبلیغ میکنید باید یک لوگو هم طراحی کنید؛ لوگویی که قبلا شبیه آن متعلق به شرکتی نباشد و طراحی خاص و منحصربهفردی داشته باشد که فقط شرکت و کسبوکار شما را بهیاد مشتریان بیاورد. سپس، باید مطمئن شوید که اطلاعات مربوط به کسبوکار مربوطه، مانند نام کسبوکار یا رویداد، اطلاعات تماس، و هر گونه اطلاعات لازم برای رسیدن به عمل تماس تان را در نظر بگیرید (مانند محل خرید بلیط و یا یک نشانی اینترنتی خاص برای بازدید).

ممکن است شما به دنبال خرید چیزی فراتر از همه این ها باشید. بسیاری از افراد تصور میکنند قیمت پوستر دیواری سه بعدی به علت ارائه یک تصویر بی نظیر و منحصر به فرد بسیار بیشتر از دیگر محصولات ارائه شده است اما بهتر است بدانید که این تصاویر چون در قالب چاپگر ها بر روی کاغذ های مخصوصی اجرا می شوند، هیچ گونه تاثیری بر روی قیمت نهایی محصول نداشته و آن چیزی که تعیینکننده قیمت پوستر دیواری است همان متریال و دستگاه چاپ مورد استفاده برای طراحی و تولید یک محصول می باشد؛ بنابراین شما اگر بر حسب علاقه خود قصد خرید پوستر سه بعدی را دارید به هیچ وجه نگران افزایش قیمت آن به علت سه بعدی بودن تصویر نباشید. تا پیش از نصب محصول خریداری شده، هرگز نمی توانید حدس بزنید تا چه اندازه میتواند در زیبایی منزل و محیط کار شما تاثیر گذار باشد. هر دو مورد نام برده دارای تنوع زیادی در طرح و رنگ هستند و شباهت های زیادی به هم دارند، اما در واقع، تفاوت زیادی بین این دو محصول وجود دارد. از طرف دیگر، اگر متن زیادی در پوستر وجود نداشته باشد، میخواهید مطمئن شوید که تصاویر و گرافیک بسیاری دارید تا پوستر را به طور بصری جالب کند – و به حداقل متن پوستر کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید