خرید پوستر دیواری ✔️ قیمت پوستر دیواری – فروشگاه اینترنتی منزل

این قسمت معمولا در پایینترین بخش پوستر ولی ساده و خوانا قرار میگیرد. محل نصب پوستر بسیار مهم است و باید مورد توجه قرار داده شود. یکی از موثرترین راهکارها برای جذب مخاطب طراحی پوستر تبلیغاتی و نصب در مراکز پر رفت و آمد است. اعلانهاي آن زمان بنابر نياز جامعه و سفارش مردم تهيه ميگرديد و، بهسبب ضعف صنعت چاپ در كشور، نمونههاي اندكي از آنها در دست است. 29.7 سانتی متر به صورت سیاه و سفید یا رنگی بر روی کاغذهای چاپ دیجیتال با گرماژ 100 تا 300 گرم در کمترین زمان با کیفیت زیاد بدون محدودیت رنگ و توسط دستگاه چاپ دیجیتال با رنگهای زنده و شفاف انجام میگیرد و برای جلوگیری از سایش و از بین رفتن رنگ ها از روکش سلفون و لمینت می توان استفاده کرد. A3, A3 و A4انجام میگیرد که بسته به نوع کار میتوان آنها را انتخاب کرد همچنین سایزهای بزرگتر با چاپ دیجیتال لارج فرمت تا عرض 150 سانتی متر و بزرگتر از عرض 150 سانتی متر با استفاده از دستگاههای outdoor در عرض 3 و 5 متر چاپ میگردد. اگر گرافیست خوبی نیستید و خودتان نمیتوانید یک پوستر را از صفر طراحی کنید، شاید با اپلیکیشن Posteroid و ابزار آماده آن، بتوانید یک پوستر تبلیغاتی خوب و قابل قبول طراحی کنید.

این برنامه الگوهایی از پیش آماده را در اختیار شما قرار میدهد که میتوانید بر اساس نیاز خود تغییراتی را در آنها ایجاد کنید. این برنامه دارای الگوهای عجیب و غریبی است که امکان ساخت پوسترهای جالب را فراهم میسازد. برنامه Textgram شامل تعداد زیادی بک گراند و فونت رایگان است که میتوانید استفاده کنید. A3، كاغذهایی با سایز A4 که به صورت یک رو و دورو، سیاه و سفید یا رنگی چاپ میشوند. در چاپ افست، برای یک طرح مورد نظر فقط یک بار زینک درست می­شود؛ به همین دلیل این نوع چاپ در تیراژ بالا بسیار به صرفه خواهد بود. برای خرید انواع پوسترهای دیواری در طرحها و کیفیتهای مختلف میتوانید به راحتی طرح مورد علاقه خودتان را انتخاب کنید، برای مشاوره خرید و نصب هم میتوانید با ایوان در تماس باشید. به دلیل اینکه طرح ها بر روی پوسته پی وی سی توسط چاپگرهای پیشرفته و قدرتمند چاپ می شوند و هیچگاه تغییری در رنگهای خود نمی دهند و با حتی با یک دستمال ساده با همان کیفیت روز اول خرید جلوه خواهند کرد. در بادروز هزینه دستمزد طراح به ازای هر خرید دقیقا بعد از ثبت سفارش به حسابش واریز میشود. تبلیغاتی : این نوع طراحی از قرن 20 به صورت فرهنگ عامه پسند رواج پیدا کرد.

این سبک پوسترها هم کاربردهای اختصاصی و متعددی برای سازمان ها، شرکت ها شخصی و دولتی و غیره دارند. نمونه این پوسترها را بارها در سطح شهر پشت شیشه سوپرمارکت ها و فروشگاه ها برای تبلیغ محصولات غذایی، آرایشی و بهداشتی و غیره دیده ایم. پوسترهای تبلیغاتی روشی سنتی برای بازاریابی محصولات و خدمات هستند که همچنان کاربرد و تاثیرات خود را دارند. این موضوع در طراحی پوسترهای شبکه های اجتماعی که سایز کوچکی دارند بسیار مهم است. 70 است. اما امکان دارد با دقت به هدف و موضوع این سایز ها عوض شوند. به طور کلی بر مبنای موضوع پوستر می شود آن ها را به دو بخش کلی تقسیم کرد: پوستر با مخاطب ویژه و پوستر با مخاطب عام. مطالب پوستر را به دو بخش تقسیم کرده و نکات مهم هر یک را ارزیابی نماییم. انتخاب نوع فونت یکی دیگر از نکات مهم در طراحی پوسترهای تبلیغاتی است. ترکیب بندی یکی از فاکتورهای مهم در خلق آثار هنری است. با کمک ترکیب بندی تمام عناصر پوستر تبلیغاتی در بهترین نقطه قرار می گیرند و به ترتیب اولویت مورد توجه قرار می گیرند.

بنابراین یکی از مهمترین اقداماتی که در استفاده از پوسترهای تبلیغاتی باید مد نظر داشته باشید، انتخاب مکان مناسب برای نصب پوستر و در معرض دید قرار دادن آن است. اولین و شاید مهمترین مزیت پوستر دیواری، زیبایی بخشیدن به منزل یا محیط کار است. استفاده از پوستر های سه بعدی در فضاهای با متراژ کم باعث میشود محیط کوچک تر به نظر برسد و زمانی که شما از فاصله نزدیک به پوستر نگاه میکنید حس ناخوشایند و بزرگ نمایی بیش از اندازه ایجاد کند. متن و جزئیات پوستر هرچقدر هم جذاب باشند باعث جلب توجه مخاطب نمی شوند. فراموش نکنید که پوستر باید واضح، با کیفیت و جذاب باشد. در حال حاضر میتوانیم خیلی راحت تمام منزل را با پوستر های دیواری زیبا و جذاب کنیم، عیوب دیوار را بپوشانیم و با کمترین زحمت منزلی زیبا داشته باشیم. بنابراین بهتر است برای طراحی پوستر از نیروی کارآمد و با تجربه استفاده کنید تا به نتیجه دلخواه در این زمینه برسید. این قسمت باید طولانیتر از عنوان، باز هم به اندازهای مختصر باشد که مخاطب را برای خواندن، مشتاق نگه دارد. ابعاد طراحی پوستر باید مناسب برای مشاهده از فاصله نزدیک باشد.

دیدگاهتان را بنویسید