طراحی پوستر ، طراحی پوستر صنعتی و تبلیغاتی

رنگ ها و فونت کلمات تاثیری ویژه و به سزا در طراحی پوستر و در نهایت جذب مخاطبان آن را دارند. ولی از قیمت بالای آن هم نباید صرف نظر کرد. این کار به شما کمک میکند که بهترین گزینه چاپگر را انتخاب کنید و گزینههای چاپ برای بودجه خود را انتخاب کنید – و شما را از هدر دادن زمان در جستجوی گزینههایی که خارج از محدوده قیمت شما هستند حفظ خواهد کرد. در انتخاب تصاویر بسیار دقت کنید که تصاویر مرتبط، با کیفیت و دارای استانداردهای تبلیغاتی را مورد استفاده قرار دهید. آیا آنها بیشتر در یک طراحی تصویر سنگین قرار میگیرند یا نیاز به اطلاعات بیشتر در متن دارند؟ اول یک تیتر بزرگ است – شما به چیزی نیاز دارید که توجه مخاطبین خود را جلب کند و آنها را مجبور کند که به خواندن ادامه دهند. از فاصله دور هم قابل خواندن است. اگر با خواندن آن مشکل دارید، باید تغییراتی در متن ایجاد کنید. به بودجه کلی خود نگاه کنید و آن را با چند پوستر که به چاپ نیاز دارید تقسیم کنید.

حالا که زمان شروع طراحی است، استانداردهای طراحی برند خود را فراموش نکنید. عناصر طراحی را انتخاب کنید (مانند رنگها و فونت)که در ارتباط با شخصیت برند شما و آنچه که در پوستر شما تبلیغ میکنید (بنابراین، اگر شما یک شرکت مالی برای ارزیابی مالی آزاد هستید، پاشیدن رنگ نئون در تمام طول پوستر شما نگاه کردن به آن چیزی نیست که شما باید از یک دیدگاه علامتگذاری به آن نگاه کنید). می باشد. شما می توانید متناسب با فضای مورد نظر تصویر خود را انتخاب کنید. در حالی که ممکن است وسوسه شوید که چیز جدیدی را امتحان کنید و برای پوستر خود به آنجا بروید، طراحی شما هنوز باید با نام تجاری شما هماهنگ باشد. دقت کنید که کپی و تصویر شما – و روشی که آنها را بیرون میآورید – احساس چسبندگی و افزودن به اثر کلی طراحی پوستر را داشته باشید. آیا آنها بزرگ و پر زرق و برق هستند یا کوچک و معمولی؟ سپس شما میخواهید که قلم شما بزرگ و جسور باشد تا آنها بتوانند اطلاعات مهمی را حتی به عنوان یک اتوبوس رانی به دست آورند. بنابراین، برای مثال، اگر شما میدانید که اطلاعات و متن زیادی دارید که نیاز دارید در پوستر خود جمع کنید، نمیخواهید یک فونت بزرگ فونت را انتخاب کنید.

اگر میخواهید توجه آنها را جلب کنید، باید جرات کنید متفاوت باشید. آیا رنگ و یا جلوههای ویژهای وجود دارد که آنها را به هیجان میآورد؟ معمولا در سطح شهر چشمتان به کاغذهای رنگارنگی میافتد که به دیوار چسبیده شده و خواسته یا ناخواسته آنها را خوانده و به یاد سپردهاید. پس در نتیجه از اضافه کردن گرافیک اضافی و یا کلمات تفسیری اضافی خودداری کنید. 6. به منظور طراحی پوستر مختصر و مفید فکر کنید. بیرون از جعبه فکر کنید. ما در فروشگاه ویکی دکو، پوستر دیواریها را به دستههایی چون: پوستر دیواری اتاق خواب، پوستر دیواری سه بعدی، پوستر دیواری گل و طبیعت، پوستر دیواری شهری، پوستری دیواری کلاسیک و سنتی، پوستر دیواری مدرن و هنری، پوستر دیواری اتاق کودک و پوستر دیواری چهره تقسیم بندی کردهایم که میتوانید با توجه به نیازتان آن را انتخاب کنید. اگر میخواهید طرح پوستر شما تاثیرگذار باشد، آن را ساده و احمقانه نگاه دارید! به طور معمول پوسترهای دیواری در قطعات ۱تکه، ۲تکه، ۴تکه، ۸ تکه و ۶۴ تکه تولید می شود و هر قطعه دارای طرح متفاوتی از بقیه مجموعه است. طرح های مختلفی را می توان برای پوسترهای دیواری بکار برد و از این منظر محدودیتی وجود ندارد. فرم: فرم ها، همان اشکال و نمادهای بکار رفته در تصاویر پوسترها می باشد که هرچه خلاقانه و تصویرسازی شده باشد در نظر، ماندگارتر و تاثیرگذارتر خواهد بود.

پوشاندن همه دیوارها با این محصول زیاد کار جالبی نیست، چرا که پوسترها زمانی جلوه بیش تری می یابند که تنها در یک جبهه از دیوارها نصب شده باشند. اخبار قرون وسطی بر روی کاغذ آورده می شد و به وسیله باسمه تکثیر میافت و به تعداد زیاد بر در و دیوار نصب می شد. محتوای نوشتاری بنیادی ترین تاثیر را بر ذهن مخاطب می گذارد. مردم اصالت دارند. و اگر میخواهید پوستر شما تاثیر بگذارد، باید اصیل باشید. به طور کلی از زمان ثبت سفارش تا اتمام مراحل نصب را باید ۴ روز کاری در تهران و ۵ روز کاری در دیگر شهرستان ها در نظر بگیرید . چیزی بدتر از طرح پوستر شلوغ وجود ندارد. زمانی که معیارهای محکمی در محل دارید، به شما خواهد گفت که چه چیزی کار میکند و چه چیزی کار نمیکند، و به شما کمک میکند تا به طور مداوم طرح پوستر خود را بهینه کنید – و منجر به نتایج کشنده در این فرآیند شوید. فقط در صورتی از عکس استفاده کنید که گروه توان پرداخت هزینه لازم را برای یک عکاس خوب و چاپ باکیفیت داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید