طراحی پوستر تبلیغاتی – اصول مهم برای تاثیرگذاری در بازاریابی – استودیو مانی

اگر به دنبال پوستر برجسته واقعی یا پوستر های سه بعدی، برای محل زندگی یا کار خود هستید این مقاله را تا انتها بخوانید تا ما به شما بگوییم بهترین انتخاب چیست و چه تفاوت هایی بین این پوستر ها وجود دارد. اولین چیزی که باعث میشود یک پوستر به عنوان یک پوستر خوب تلقی شود وجود یک ایده خوب است. این نوع پوستر ها معمولا اعلان همگانی برای یک رویداد مهم مثل یک کنسرت یا راهپیمایی یا گردهمایی و نمایشگاه طراحی میشوند که معمولا تاریخ و زمان این رویدادها در آن قید میشود و پس از آن رویداد جمع آوری میشوند. شاید لازم باشد بعضی موارد را از قبل روی تعدادی از مخاطبان آزمایش کنید. اما وقتی نگاه خاص تری به این موضوع داشته باشیم بعضی از پوستر ها چنان تاثیر بالایی در مخاطب ایجاد میکنند که تا سال ها نام یک برند یا تولیدکننده را بر سر زبان ها میاندازند. به همین دلیل بعضی از مشاغل از این شیوه بازاریابی و تبلیغات آفلاین در زمان مناسب استفاده می کنند. در طراحی پوستر استفاده از تصاویر میتواند مهمترین فاکتور جذب مخاطب باشد. ما در شرکت افراگرافیک قصد داریم نکات مهم طراحی پوستر را برای شما توضیح دهیم.

با نشان دادن جزئیات مهم فیلم در یک صحنه بیننده پوستر را برای دیدن فیلم تشنه تر میکنند. اگر از رنگ های متضاد در پوستر استفاده میشود حتما باید ترکیبی از سفید باشند که به این صورت با یکدیگر اشتراک پیدا میکنند. از بکار بردن فونت های مختلف در طرح پوستر خودداری کنید. اجزای مختلف پوستر ها شامل رنگ، طرح اصلی، بافت و متن می شود. همگی از انواع مختلف پوستر ها به حساب می آیند. همان طور که گفته شد در پوستر هیچ محدودیتی از لحاظ موضوع و طرح وجود ندارد و با توجه به سلیقه جامعه و هدفی که از طراحی پوستر داریم متفاوت است. به طور کلی استفاده از پوستر و بنر و تراکت و دفترچه راهنما و … یک اثر هنری با هدف اقتصادی و فرهنگی و فروش ارزان قیمت از آن استفاده شود. بیش از هر چیز برای تعریف این هدف وقت بگذارید. هنر طراحی پوستر توسط ژول شره فرانسوی که به پدر هنر پوستر نیز شهرت دارد ادامه و تکمیل میشود، و بعد از جنگ جهانی دوم هنر پوستر و هنر گرافیک تحول مثبتی پیدا می کند و دارای ظاهری شکیلتر می شود. پوسترها بعد از مدتی از بین می روند و میرا هستند اما پوسترهایی نیز وجود دارد که ماندنی می شوند و این بستگی به قدرت طراحی پوستر دارد.

پوستر های دیواری مانند دیگر محصولات دکوراسیون های داخلی اگر چه از مزایای بیشماری دارد، اما یادتان باشد که در صورت انتخاب و استفاده ای نامناسب می توانند معایبی را برای شما به همراه آورند که از مهم ترین مزایا و معایب پوستر دیواری می توان به تاثیر آن در بزرگ و یا کوچک نشان دادن محیط اشاره کرد. نمونهای از این دست پوستر ترویج مصرف شیر با عنوان Got Milk است که چهرههای مشهور را نشان میدهد که بالای لبشان به خاطر خوردن شیر سفید شده است. در واقع بیشترین عناصر به کار رفته در یک پوستر، در قالب عکسها خود را نشان میدهد. اما در پوسترهای آموزشی تنها یک نسخه خلاصه شده از تحقیقات میباشد که تمام فرایند علمی تحقیقات را نشان میدهد. اما آنها همچنین اغلب برای حمایت و رسیدن به یک هدف مشخص استفاده می شوند. همچنین کل فرایند نصب در کوتاهترین زمان و به سریعترین شکل ممکن انجام میشود.

همچنین کاغذ دیواری پوستری به خاطر عمقی که در خود دارد باعث میشود که فضای خانه بزرگتر به نظر برسد. پوسترهای مذهبی پوسترهای اند که با فکر و ایده هنرمند در بسیاری از هیئتها و مراسمات عزاداری، حتی مجالس شادی و عید طراحی میشود. اگر بخواهیم سراغ بحث طراحی پوستر برویم باید گفت عدم اطلاع رسانی موفق و کامل اطلاعات و اخبار مهم در بین مردم شهر و روستا باعث شد تا جای خالی یک ابزار مهم جهت انتقال پیامها به شیوه موثر بیشتر از پیش احساس شود. پوستر و برگه تبلیغاتی از ابزارهای بسیار موثر برای پیامرسانی عمومی هست. این به مفهوم یکتا بودن هر رول است در واقع هیچ رول از پوستر دیواری شبیه به رول دیگر نیست. شاید تصور کنید که کاربرد پوستر دیواری نیز همانند کاغذ دیواری باشد ولی باید بگوییم که این دو تفاوت هایی با یکدیگر دارند. یک دیوار را تصور کنید. ویژگی های یک پوستر خوب! بنابراین در ارائه پیام پوسترهای اسماء الحسنی انواع کاربرد عکس در خلق نشانه های تصویری جایگاه ویژه و تاثیرگذاری دارد. که هر کدام از آنها دارای اهمیت و جایگاه خاصی است که باید به اندازه کافی به آن پرداخته شود. اگر کسی را میشناسید که گرافیک حرفهایست، میتوانید از او کمک بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید