طراحی پوستر تبلیغاتی – اصول مهم برای تاثیرگذاری در بازاریابی – استودیو مانی

چطور میتوانید مطمئن شوید که پوستر شما تاثیر دارد و نتایجی که شما به دنبال آن هستید را دریافت میکند – به جای اینکه به صورت کاغذی که بر روی آن نوشته شده، پنچر شود؟ در نهایت با دانلود تصویری با بافت مقوایی، قراردادن حالت رنگی بر روی Overlay و کاهش Opacity تا ۴۰ درصد، به تصویر زیر خواهید رسید. برای اتاق کودکان دلبندتان می توانید از تم های رنگی مختلف و از شخصیت های کارتونی مورد علاقه فرزندتان استفاده کنید. تصاویر بزرگ و رنگی توجه بیننده را جلب میکنند. آیا آنها بزرگ و پر زرق و برق هستند یا کوچک و معمولی؟ آیا آنها بیشتر در یک طراحی تصویر سنگین قرار میگیرند یا نیاز به اطلاعات بیشتر در متن دارند؟ اولین گروه پوسترها که از بین دیگر موارد بیشتر دیده می شوند و قسمت بزرگی از این محصولات را تشکیل می دهند، پوسترهای تبلیغاتی هستند. داشتن معیارهایی برای تعیین موفقیت پوستر شما باید یک کار بدیهی باشد، اما این گامی است که بسیاری از کسب و کارها از آن صرفنظر میکنند.

رنگهای روشن سریع توجه مخاطب را جلب میکنند. چه طور شما باید پوسترهای شگفت انگیزی ایجاد کنید – نوع پوسترهایی که نتایج را به نمایش میگذارند (و افراد را به کسبوکار یا رویدادهای شما هدایت میکنند). کسبوکار من چگونه با آنها صحبت میکند؟ یک طرح پوستر شگفتانگیز میتواند کسبوکار شما را تبدیل به یک اهن ربا جمع کند، در حالی که یک طرح پوستر سبک و بی زرق و برق میتواند شما را به crickets بدهد. طراح باید بداند که برای طرح مورد نظر چه رنگ هایی از همه مناسب تر هستند. زمانی که تعریف روشنی از مشتری ایدهآل خود دارید و در حال ایجاد پوستر برای آن هستید، به شما کمک میکند تصمیمات طراحی مناسب بگیرید – نوع تصمیماتی که به بهترین پوستر برای مخاطب هدف شما منجر خواهد شد. ابعاد مربعی آن ها باعث میشود تا مناسب فضاهای داخلی باشند و استفاده آن ها در کنار هم ساده تر باشد.

یکی از رایجترین راههایی که این روزها به منظور بازاریابی بهتر مورد استفاده قرار گرفته است چاپ پوستر بزرگ است. اما چه چیزی دقیقا برای یک طرح پوستر بزرگ ساخته شدهاست؟ از جمله مواردی که می بایست در طراحی توجه ویژه ای به آن نمود، تکراری نبودن ترکیب و توازن رنگ ها و نوشته ها می باشد، زیرا که نگاه مخاطبان از روی طرح های تکراری بدون دقت کردن به محتوای آن عبور خواهند کرد. رنگ پوستر تبلیغاتی یکی و شاید اصلی ترین وجه طراحی هستند. اما هرچیزی که طراحی میکنی مورد علاقه تو نخواهد بود، اگر واقعا نمیدانی چه کسی هستی. برای مورد استفاده قرار دادن این پوسترها در ابتدا باید از یک تصویر با رزولوشن بسیار بالا بهره گرفته شود. در واقع طراح باید در پوستر خود از ایده ای خلاق و نو استفاده نموده تا بتواند نظر مخاطب را جلب نماید. پوسترهای رویداد برجسته میشوند زیرا طراحی پوستر باید بتواند به سرعت و بدون زحمت به بیننده بگوید چه انتظاری از این رویداد دارد، بنابراین عناصر موجود در پوستر باید با موضوع و روح مطابقت داشته باشند.

بنابراین گرافیک و جلوههای بصری نقش عمدهای در اثرگذاری یک پوستر تبلیغاتی خواهند داشت. یک فرم نظرسنجی داشته باشید، از آنها بپرسید که در کجا این تبلیغ را شنیدهاند، بنابراین میتوانید ببینید که چند نفر از تبلیغات پوستر شما آمدهاند. این رنگها به مخاطبان میفهمانند که قرار است کنسرتی با موسیقی ملایم و در فضای باز در انتظار آنها باشد. معمولاً باید یک فضای ۴/۱ اینچی را به اطراف لبه ها اختصاص دهید. بنابراین، به عنوان مثال، اجازه دهید بگوییم که شما یک اعانه جمع کردید و یک پوستر برای تلاش برای رسیدن به افراد داوطلب طراحی کردید. برای مثال، اجازه دهید بگوییم که یک بودجه ۵۰۰ هزارتومانی دارید و به ۵۰۰ پوستر نیاز دارید. در این پوسترها باید دقت بیشتری را به خرج دهید. یک رویداد را اضافه کنید که به مردم میگوید قبل از غذا پوستر را ارایه دهید ۱۰ درصد تخفیف خواهند گرفت. آیا میخواهید برای یک رویداد اجتماعی داوطلب شوید؟ پوسترهای تبلیغاتی برای تبلیغات همه چیز از کنسرت گرفته تا رستورانها برای رویدادهای اجتماعی از آن زمان تا به حال بودهاست.

دیدگاهتان را بنویسید