فصل ۶: برنامه ارتباطات برای ترویج منافع باهمستان

به عنوان مثال فضای پوستر فیلم های کلاسیک به شکل خاکستری و قدیمی در آورده شده و مخاطب کاملا حس تاریخی و قدیمی بودن آن را درک خواهد نمود. 2) طراحی پوستر باید ساده و برای مخاطب خود قابل درک باشد. با این کار محدوده رنگی کمتری را در سیستم مشاهده می کنید که دقیقا همان محدوده رنگی که برای شما نمایش داده می شود در دستگاه قابل پرینت است و فایل بعد از پرینت با تصویر اصلی مغایرت نخواهد داشت. برای داشتن این خروجی می توانید بعد از اتمام کار طراحی در برنامه مورد نظر، گزینه Save as را انتخاب کرده، و سپس در قسمت Save as type گزینه PSD را انتخاب کنید و فایل خود را با این فرمت مطمئن ذخیره کنید زیرا در این ساختار کیفیت تصاویر و چینش متون دقیقا مانند طرح اصلی حفظ می شود و متن هم خوانایی و کیفیت خود را خواهد داشت. مردم معمولا به تصویر افرادی واکنش نشان میدهند که شبیه خودشان و در حال انجام فعالیت مورد نظر شما هستند. البته از آنجا که این پوسترها ممکن است در اندازه های بزرگ تر چاپ شوند، نیاز است که در انتخاب عکس در آنها ظرافت های لازم در نظر گرفته شود.

هنرمنداني چون كاپيلو و كِساندر، از برجستهترين هنرمندان پوستر در اين قرن بهشمار ميروند. چون پوستر از بازوهای مهم تبلیغاتی در سطح شهر و یا کشور است. بهتر است بدانید رنگ های گرم به دلیل تاثیری که بروی بیوشیمی بدن می گذارد (افزایش هیجان و ضربان نبض) در پوسترهای خوراکی بیشترین استفاده را دارند و رنگ های سرد به دلیل تاثیر متقابل آن با رنگ های گرم، احساس آرامش و اطمینان را به بیننده منتقل کرده و شاید مثلا در پوسترهای تبلیغاتی سازمان های بیمه و یا بانک ها و … با توجه به چاپ افست یا دیجیتال فرمت خاص عکس را انتخاب کنید و کد رنگ مخصوص را به آن بدهید. در فونت متن پوستر توجه داشته باشید که از فونت هایی با سایز کمتر از 6 در پوستر استفاده نشود زیرا ممکن است بعد از چاپ خوانایی نداشته باشند. شاید نخواهید در طول چند سال از یک محتوای واحد استفاده کنید، اما داشتن درونمایه منسجم، طراح واحد، و حفظ سایر اجزا برای این که مردم پوستر را بشناسند، فکر خوبی است.

گرافیست های این مجموعه می دانند که همیشه زیبایی در شلوغی نیست و خیلی وقت ها زیبایی در سادگی خلاصه می شود. در رسانه های اجتماعی، دفترهای هواپیمایی یا مسافرتی از این پوسترها استفاده میشود اما نباید از زیبایی یک مقصد تعجب کنید، پوسترهای مسافرتی معمولا زیباتر از مکانهای واقعی هستند. هیچگاه در ذهن خود برای طراحی پوستر مشتری را مخاطب قرار ندهید، اساتید حرفه ای گرافیک را در نظر بگیرید که برای طرح شما قرار است نمره مثبت یا منفی بدهند. اگر هم به دنبال طراحی پوستر زیبا در مورد موضوع مورد نظر خود هستید، می توانید با نکات جالبی که در این زمینه مطرح می کنیم، دانش خود را بالا ببرید تا خروجی بهتری داشته باشید. اگر برخی طرح ها را نپسندید می توانید درباره نکات منفی آنها با طراح صحبت کنید و همچنین می توانید آنهایی را که مورد پسندتان بوده است به او اعلام کنید. یک طراحی پوستر ساده می تواند شما را به اهدافی که مد نظرتان است برساند بدون این که لازم باشد از انواع طرح و نقش ها در آن استفاده کنید. بسیاری از شرکت هایی که چاپ و تبلیغات انجام می دهند به مشتریان خود تصاویر را در فرمت های TIFF, PSD, JPEG تحویل دهند.

شما می توانید برای تبلیغ مدارس غیر انتفاعی تمام امکانات آموزشی خود را در پنل ثبت کنید و از طراح بخواهید که آنها را به بهترین شکل در پوستر استفاده کند. حتی اگر طراحی آن به درستی انجام شود می تواند منجر به تبلیغات و جذب افرادی برای استفاده از این امکانات باشد. همچنین رنگ پس زمینه را به باید تا انتها در اطراف تصویر ادامه دهید و با رعایت این موارد حتی اگر لبه های تصویر برش بخورد باز هم مشکلی پیش نخواهد آمد. حتی اگر کار یک طراح مورد علاقه شما نبود می توانید یک طراح دیگر برای خودتان انتخاب کنید. در مورد حاشیه امن طراحی پوستر باید این را بدانید که بهتر است ۱۰ میلی متر فضا برای حاشیه امن در نظر بگیرید و هیچ وقت طراحی ها را به لبه نچسبانید. این شیوه همچنان پابرجاست با این حال تحت تاثیر فروش اینترنتی پوستر دیواری قرار گرفته و از رونق کمتری در مقایسه با گذشته برخوردار است. پوستر دیواری لاکچری کامل ترین دسته بندی را در میان سبک های دیگر دارد که می توانید به کمک آن دکوراسیون منزل تان را کامل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید