فضای خالی الزاما بار سبک نیست

اولین بار طراحی پوستر روی چوب در اوایل قرن نوزده میلادی در کشور انگلیس انجام می شده است. این کار دو مزیت فوقالعاده دارد؛ نه تنها توجه مشتریان را جلب میکند، بلکه به شما کمک میکند تا علامت تجاری متمایز خود را در بازار داشته باشید. یک یا دو عکس که واقعا پیام مورد نظر شما را منتقل میکند، انتخاب کنید و آنها را در مرکز پوستر قرار دهید. طراحی پوستر در بین جنگ جهانی اول و دوم نقش بزرگی در تبلیغات در روابط عمومی جنگ ایفا نمود. قابل توجه می باشد که استفاده از طراحی کاراکتر تبلیغاتی یا همان پرسوناژ تبلیغاتی ، نقش بسیار زیادی در دیده شدن و به یاد ماندن تبلیغات شما خواهد داشت که در این زمینه ما می توانیم شما را یاری نماییم. تمامی خدمات چاپی شما را چه در زمینه ی پوستر و چه در صنف های دیگر با کادری متخصص و مجرب خدمت حضورتان ارائه خواهد کرد. در هر لحظه و هرجا میتوانید سفارش چاپ و طراحیتان را از ما بخواهید؛ کافیست وارد وبسایت چاپ اقا شوید تا چاپ آنلاین محصولات ما که شامل همه محصولات اداری ، تبلیغاتی، نمایشگاهی و دیگر محصولات چاپی است را مشاهده نمایید اگر به دنبال محصولات نمایشگاهی و یا تبلیغاتی هستید پیشنهاد ما به شما انتخاب چاپ تراکت ، چاپ بروشور ، چاپ کاتالوگ ، چاپ کانتر ، چاپ استند ، چاپ رول آپ ، چاپ پوستر ، چاپ ساک دستی ، چاپ برگه یادداشت ، چاپ دفترچه یادداشت ، چاپ پلنر ، چاپ کارت دعوت ، چاپ اتیکت است.

قبض ها ی مذکور با حروف چاپی معمول در مطبوعات چاپ می شدند ، ولی در صفحه آرایی آنها دقت زیاد مبذول می گردید . برای پوسترهایی که در فضای داخلی نصب میشوند، ابعاد کوچکتر را انتخاب کنید و برای پوسترهای فضای باز، مثل تبلیغات روی ساختمانها یا بیلبوردها، ابعاد بزرگتر را انتخاب کنید. بعد از بررسی نور و رنگ محیط، طرحها و رنگهایی را برای پوستر خود انتخاب کنید که با محیط اطرافش در تضاد باشد تا توجه بیشتری را جلب کند. تبلیغات در حقیقت انتقال یک ایده یا پیام در مورد محصول یا گروه خاص است. یک نرمافزار کامپیوتری پیدا کنید که با کمک آن بتوانید پوستر مورد نظرتان را طراحی کنید. برای آگاهی از هزینه و مدت زمان طراحی پوستر با شماره تماس های شرکت تماس حاصل فرمایید. در انتخاب ابعاد پوستر، لزوما پوستر بزرگتر، پوستر بهتری برای تبلیغات نیست. این نکات را در این قسمت ذکر کرده و به طور کامل توضیح داده ایم. Publisher می تواند پوسترهای بزرگ را بصورت قطعه ای چاپ کند، سپس می توانید آن ها را جمع کرده و به هم بچسبانید.

معمولا مردم اهداف مختلفی را از چاپ پوسترها دارند. اولین پوسترها برروی چوب طراحی می شدند و تاریخ شروع و ابداع پوستر به اواخر قرن نوزده میلادی در انگلستان باز می گردد و سیر تحولات آن، در همان سالها در فرانسه جایی که ژول شره، پدر هنر پوستر در آن زندگی میکرد، ادامه پیدا کرد. این نوع پوستر معمولا برای تبلیغ و یا اطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی نظیر تلگرام، اینستاگرام و … برای مثال تبلیغ اجرای زندهی یک گروه موسیقی سنتی را نباید در پیشدبستانیها و مهدکودکها نصب کنید. حالاتی که در پوسترهای کرت وجود داشت مثل شفافیت ، و روان بودن و فرار بودن ، شاید از بال پروانه هایی که در هنگام کار نزد خود نگه می داشت الهام گرفته باشد . درست مثل یک مقاله، پوستر تبلیغاتی از سه بخش تشکیل میشود؛ عنوان، متن و امضا. درست مثل استفاده از تصاویر زیاد، بهکاربردن رنگهای زیاد، مخاطب را آزار میدهد و او را سردرگم میکند.

استفاده از تصاویر زیاد، مخاطب را سردرگم میکند. پوستری که در یک ایستگاه اتوبوس نصب شده احتمالا توجه بیشتری را نسبت به پوستری که در راهروی یک مدرسه نصب شده، جلب میکند. برای مثال در مورد تبلیغ نوشیدنیها، بیشتر پیامهای تبلیغاتی در ارتباط با تفریح و بیرون رفتن است. معمولا استفاده از ۴ رنگ برای جلب توجه مخاطب کافی است و بیشتر از آن باعث دلزدگی خواننده میشود. سپس کلمات اطراف تصویر را مشخص کنید و دقت کنید که این نوشته، جایی از تبلیغ را که میخواهید مورد توجه مخاطب قرار بگیرد، کاملا نپوشاند. درنظر بگیرید که مخاطب مورد نظر شما معمولا در چه مکانهایی دور هم جمع میشوند یا حضور مستمر دارند، سپس برای انتخاب محل نصب پوستر تصمیم بگیرید. اگر برای یک سازمان یا شرکت تبلیغ میکنید باید یک لوگو هم طراحی کنید؛ لوگویی که قبلا شبیه آن متعلق به شرکتی نباشد و طراحی خاص و منحصربهفردی داشته باشد که فقط شرکت و کسبوکار شما را بهیاد مشتریان بیاورد. اگر با نرمافزارهای شرکت Adobe آشنا باشید و قبلا آموزش لازم را دیده باشید، میتوانید از نرمافزارهایی مانند InDesign یا Illustrator استفاده کنید. اگر میخواهید به مردم برای تماس شماره بدهید، باید اندازه شماره طوری باشد که از چند متر دورتر دیده شود.

دیدگاهتان را بنویسید