قیمتهای تعریف شده بر اساس ابعاد A3 میباشد

عدم پراکندگی فرم و عناصر پوستر به نحوی که طرح واحدی را تداعی کنند. بعضی از کاغذهای وارداتی سایز استاندارد دارند مثلأ ارتفاع 3 متر در عرض ۶ متر که اگر دیوار شما ۳ متر در ۴ متر هست ۲ متردیگه آن را باید برید و با اینکه پول آن پرداخت شده اما باید دور انداخت چون دیگر به کار نمی آید، همینطور برعکس اگر اندازه دیوار از سایز پوستر بزرگتر هست و قسمتی از دیوار خالی می مونه. برخلاف نقاشی ای که در موزه می بینید ، یک پوستر منحصر به فرد نیست – صدها یا هزاران نسخه از یک تصویر داده شده در اطراف یک شهر یا کشور چاپ و پخش می شود و به دهها هزار بیننده اجازه می دهد با آن تماس بگیرند قبل از اینکه در اثر آب و هوا ، خرابکاری ، یا صرفاً تحت پوشش تبلیغات بعدی تخریب شود. با دو بار کلیک بر روی لایه مربوط به عکس شبکه، پنجره «Layer Style» باز میشود و تنظیمات آنرا مطابق با تصویر زیر انجام دهید.

شبکه چاپ با بیش از 40 سال طراحی انواع پوستر فعالیت میکند. نسخه کامل برنامه های معرفی شده را از سایت های داخلی دانلود و نصب کنید. گاهی فقط زیبایی پوسترها کافی نیستند بلکه باید برای استفاده از پوسترها در دکوراسیون داخلی خانه یا محل کار خود به نکاتی توجه کنید که باعث میشود زیبایی پوسترها چند برابر به چشم بیاید. آنها می توانند با استفاده از خط هایشان، چشم مخاطب را به جاهای مختلف پوستر تبلیغاتی هدایت کنند. رنگ بندی مناسب، کسی که با هارمونی رنگها و تضاد و انطباق آنها آشنایی نداشته باشد نمی تواند طراح خوبی باشد. طراح پوستر در حیطه موضوع مورد نظر به خوبی می باید رنگهای جذاب را شناسایی و در پوستر به کار ببرد. با این که تنها ۳۰ پوستر از او به جا مانده است اما توانایی و مهارت او در شناخت رنگ ها و استفاده از لیتوگرافی در طرح هایش که از باسمه های ژاپنی الهام گرفته بود آثار او را به خوبی ماندگار نموده است. وقتی شما از فونتها و تصاویر هیجان انگیز استفاده می کنید، یک تاثیر جدی و واکنش فوق العاده در بیننده به جا می گذارید. معمولا در فضاهای بزرگ از رنگ بندی گرم استفاده می شود چون فضا را بسته و گرم و پر می کند.

کمپوزسیون یعنی ترکیب بندی بجا و مناسب فرم در کادر به نحوی که یک طرح واحد را تداعی کرده و چشم نواز باشد. خیلی مهم هست رنگ بندی اجزا درست انتخاب شود. اگر متن شما خیلی کوتاه است، دنبال تصاویر و گرافیک برجسته و ساده باشید، مانند طرح زیر. به جای آن که کلمات و جملات را خیلی صاف و مرسوم بنویسید، آنها را بشکنید. هنگامی که از عکسها، کلمات و رنگها در لایه های مختلف استفاده می کنید، باعث می شود تصویر نهایی دارای ابعاد مختلف و عمق شود. یکی از بهترین کارها در طراحی نگاتیو، این است که اطراف نقطه ای را که می خواهیم جلب توجه کند، از نگاتیو(فضایی که در آن چیزی چاپ نمی شود مانند چنگال در تصویر زیر) پر کنیم. البته عوامل مختلف دیگری هم در تعیین قیمت چاپ پوستر نقش دارند؛ اما چیزی که مشخص است، هرچه شما از پوسترهای باکیفیت با طراحیهای بالا استفاده کنید، با اینکه باید تعرفه بالاتری در پرداخت چاپ آن بپردازید؛ اما از لحاظ برندینگ بسیار برای شما مؤثرتر خواهد بود. هنرمند می تواند با بکار بردن خلاقیت در کنار رعایت اصول و استانداردهایی که در ادامه ذکر شده است پوستری جذاب را طراحی نماید. مضامین داستان گونه، مذهب و طبیعت را می توان در قالب این کادر در نظر گرفت.

لازم به ذکر می باشد که جایگاه نصب پوستر نیز می توان کاربرد های این رسانه تبلیغاتی را بالاتر ببرد. استفاده از تقارن، محور و تکرار، برای چشمها تناسب ایجاد می کند. سپس برای دستیابی به این هدف، از رنگها، خطوط، ابعاد و میزان متن استفاده کنید و برایش یک مسیر مشخص قرار دهید. ظریف گرافیک در طراحی پوستر های خلاقانه و اثر بخش، سعی بر آن دارد تا قبل از هر چیز با انجام مطاعات و بررسی های لازم این مهم را انجام دهد. طراحی پوستر را حول یک پیام صریح و برجسته سفارش دهید تا موفق به انتقال پیام شوید. از گذشته تا به حال عکس های تیم های محبوب فوتبالی در قالب یک پوستر در اتاق تک تک ما بوده و هست. A3, A3 و A4انجام میگیرد که بسته به نوع کار میتوان آنها را انتخاب کرد همچنین سایزهای بزرگتر با چاپ دیجیتال لارج فرمت تا عرض 150 سانتی متر و بزرگتر از عرض 150 سانتی متر با استفاده از دستگاههای outdoor در عرض 3 و 5 متر چاپ میگردد.

دیدگاهتان را بنویسید