معرفی بهترین اپلیکیشنهای موبایل برای طراحی پوستر و عکس های اینستاگرام – آژانس تبلیغاتی رسا

استفاده از سایزهای مختلف میتواند مخاطب را آزرده کند و احتمالا از خواندن بقیهی پوستر صرف نظر میکند. رنگ و نور مکان مورد نظر را درنظر بگیرید. رنگ: بهتر است در استفاده از رنگ در پوسترها، مفاهیم رنگ ها را نیز در نظر بگیرید. ولی در نظر داشته باشید که برگههای معمولی، بادوام نیستند و رنگها و تصاویر آنها آنطور که باید باکیفیت نیست. در صورتی که از نقش های درهم و تو در تو در پوستر خود استفاده کنید ممکن است سبب گیج شدن مخاطب شوید و او از آن که بخواهد وقت و تمرکز زیادی را برای درک موضوع هدر دهد، صرف نظر کند و به طور کامل پوستر شما را کنار بگذارد و آن را نادیده بگیرد. مهمترین ویژگی یک پوستر که میتواند به راحتی نظر مشتریان را جلب کند این است که اطلاعات کلیدی تبلیغ به راحتی از راه دور قابل خواندن باشد. استفاده از تصاویر زیاد، مخاطب را سردرگم میکند. درست مثل استفاده از تصاویر زیاد، بهکاربردن رنگهای زیاد، مخاطب را آزار میدهد و او را سردرگم میکند. فراموش نکنید که بسیاری از افراد برای خواندن پوستر به آن نزدیک نمیشوند و از دور آن را می بینند؛ بنابراین باید از فونت و سایزی استفاده کنید که از دور، قابل خواندن باشد.

به دلیل اینکه طرح ها بر روی پوسته پی وی سی توسط چاپگرهای پیشرفته و قدرتمند چاپ می شوند و هیچگاه تغییری در رنگهای خود نمی دهند و با حتی با یک دستمال ساده با همان کیفیت روز اول خرید جلوه خواهند کرد. مینیمالیست ها با استفاده از حداقل عناصر، ایده و مفهوم مورد نظر خود را بیان می کنند. دیزاین شده است به نظر سه بعدی می ایند و احساس واقعی بودن را تداعی میکنند ولی پوسترهای برجسته واقعی به اندازه ۲ الی ۳ میلیمتر برجسته بوده و در نوع خود طرحی بی نظیر هستند. چاپ پوستر رنگی به شما این امکان را می دهد تا قسمتی از فروشگاه ، دفتر و شرکت مشتریان خود را بصورت یک تابلو تبلیغاتی جهت معرفی محصولات و خدمات برند خودتان درآورید. اگر تبلیغات شما منجر به موفقیتتان شود، برای تبلیغات آتی فقط میتوانید از لوگوی خود در طراحی پوستر استفاده کنید. در اینجا تعداد زیادی از پوستر های دیواری همراه با مشخصات فنی وجود دارند در صورت نیاز به مشاوره خوشحال می شویم با ما تماس بگیرید.

این نمونه ها غالبا درحوزه پوسترهای فرهنگی قرار می گیرند و مربوط به فیلمها ، نمایشها ، کتابها و غیره هستند . به این طریق به مخاطب، این پیام را ارسال میکنید که خرید از مغازهی شما، احساس خوبی در آنها ایجا میکند. استفاده از پوستر دیواری بر روی دیوار هال و پذیرایی، اتاق خواب واتاق کودک بسیار متداول تر است. مینیمالیسم که حُسن ختام هنر مدرن و آغاز دوران جدید پسامدرن شناخته می شود تأثیر عمده ای بر آثار طراحان معاصر گذاشته است و طراحان گرافیک تحت تأثیر این جریان در سراسر جهان به خصوص در زمینه طراحی پوستر در پی دستیابی و خلق آثاری هرچه ساده تر هستند تا بیشترین تأثیر را بر مخاطب بگذارد. کاغذ دیواری گزینه دیگر شماست که قیمت نسبتا خوبی هم دارد، اما شما را به استفاده از طرح های از پیش تعیین شده محدود می کند. یک طرف سنگینتر نباشد و یا یک طرف حاوی تمام اطلاعات و شکلها نباشد و طرف دیگر هیچ.

این نیز یک نمونه هوشمندانه دیگر است که تم پوستر با بکارگیری روش خاصی از تایپ خودنمایی میکند پوستری که رویداد سالانه typography را نشان میدهد. معمولا استفاده از ۴ رنگ برای جلب توجه مخاطب کافی است و بیشتر از آن باعث دلزدگی خواننده میشود. موقع ارزیابی پوستر، آن را جایی آویزان کنید و چند قدم عقب بروید. سپس کلمات اطراف تصویر را مشخص کنید و دقت کنید که این نوشته، جایی از تبلیغ را که میخواهید مورد توجه مخاطب قرار بگیرد، کاملا نپوشاند. چون دیگران نکاتی را میبینند که شما موقع طراحی احتمالا به آنها توجه نکردهاید. این کار دو مزیت فوقالعاده دارد؛ نه تنها توجه مشتریان را جلب میکند، بلکه به شما کمک میکند تا علامت تجاری متمایز خود را در بازار داشته باشید. البته چاپ باکیفیت، هزینههای زیادی دارد و بودجهی تعیین شده برای تبلیغات خود را هم باید درنظر بگیرید. شما هم تصمیم بگیرید که تبلیغاتتان برای مخاطب باید همراه با چه موضوعی بیان شود. این نکته را درنظر بگیرید که پوسترهایی که در محل رفتوآمد مردم، در راهروها، نصب میشوند، توجه کمتری را جلب میکنند نسبت به جاهایی که مردم در انتظار بهسر میبرند و یک جا ساکن هستند. اما نکته قابل توجه آن است که شما به راحتی می توانید طرح مورد نظرتان را انتخاب کرده و آن را روی پوسترهای دیواری چاپ کنید.

دیدگاهتان را بنویسید