همه چیز درباره طراحی پوستر – طراحی گرافیکی

یکی دیگر از نکات مهم در خصوص تاریخچه مربوط به پوستر به شناخت پدر پوستر دنیا ارتباط پیدا می کند. کاغذ دیواری گزینه دیگر شماست که قیمت نسبتا خوبی هم دارد، اما شما را به استفاده از طرح های از پیش تعیین شده محدود می کند. کنار هم قرار دادن اَشکال هندسی ، می تواند اَشکال دیگر را بسازد. تصاویر و اطلاعات رو به گونه ای در کنار هم قرار دهید که یک چیز جدید خلق شود. تصاویر متضاد را در کنار هم قرار دهید. به این معنا که تصاویر و رنگ ها می توانند تغییر کنند ولی پوستر دوم و سوم باید مخاطب را به یاد پوستر اول هم بندازد. خوانا بودن پوستر تبلیغاتی الزاما به این معنا نیست که مخاطب بتواند تمام مطالب روی پوستر را مطالعه کند. بدین معنا که مخاطب با دیدن رنگ آبی حس متفاوتی خواهد گرفت نسبت به زمانی که به رنگ قرمز نگاه کند. یک اثر هنری با هدف اقتصادی و فرهنگی و فروش ارزان قیمت از آن استفاده شود.

هدف پوستر تبلیغاتی شما جدی است اما الزامی ندارد برای رسیدن به هدفتان از شوخی استفاده نکنید. الزامی ندارد همیشه پوستر ها عمودی باشند. عکاسی لزوما همیشه نیاز شما را برآورده نمی کند و یا شاید همیشه بودجه کافی برای عکاسی وجود نداشته باشد. شاید خیلی ساده و به میزان زیادی محدود باشد. اگر متن شما خیلی کوتاه است، دنبال تصاویر و گرافیک برجسته و ساده باشید. سپس برای دستیابی به این هدف، از رنگ ها، خطوط، ابعاد و میزان متن استفاده کنید و برایش یک مسیر مشخص قرار دهید. تصورات دور از انتظار داشته باشید. پس از اینکه محصول به دست شما رسید، همکاران ما با شما جهت ارسال نصاب هماهنگی لازم را انجام میدهند، پوستر دیواری با استفاده از چسب مخصوصی که نصابان به همراه دارند، به دیوار چسبیده میشود، هزینهی نصب یک پوستر دیواری 150 هزار تومان میباشد، فقط توجه داشته باشید که نصاب بابت رفت و آمد یک هزینه جداگانه از شما خواهد گرفت.

ورود پوستر های دیجیتال، استفاده از کامپیوترها، تبلت ها و گوشی های تلفن همراه برای دیدن و انتشار پوستر ها، و انتشار وسیع آنها در شبکه های مجازی، در تعریف قدیمی مخصوصا از جهت محل نصب تغییراتی به وجود آورد. طراحی پوستر (POSTER DESIGN) به عنوان یک ابزار جهت اطلاع رسانی بوده و بنا به تعریف تخصصی پوستر یک صفحه است که بر روی سطح ایستاده نصب میگردد. در پوستر های اولیه که وظیفه معرفی یک کالا یا یک اثر هنری را بر عهده داشتند کلمات و حروف تنها به اطلاع رسانی پوستر کمک می کردند و به عنوان یک عنصر بصری در اندازه های مختلف فضای پوستر را در می گرفتند. خرید پوستر دیواری منطبق بر اصولی است که بیش از همه از سبک کلی دکوراسیون داخلی پیروی می کند؛ به همین علت انواع پوستر دیواری با طرح ها و سبک های مختلف و با هدف ارائه یک الگوی مناسب بر روی دیوارهای داخلی ساختمان های امروزی عرضه شده اند. آن ها می توانند با استفاده از خط هایشان، چشم مخاطب را به جاهای مختلف پوستر تبلیغاتی هدایت کنند.

ما با توجه به بودجه مشتری پلن ها و انتخاب های متنوعی را در اختیارش قرار خواهیم داد تا تمام افراد با هر بودجه ای از خدمات چاپ پوستر ما بهره مند شوند. با این وجود نگران نباشید! با این وجود این نوع پوسترها ارزان بوده و برای دکوراسیون داخلی بسیار مقرون به صرفه به حساب می آیند. یک کلمه تنها یا یک تصویر ساده،گاهی اوقات خیلی بیشتر از کلمات زیاد و تصاویر پیچیده می تواند با مخاطب ارتباط برقرار کند. چنین شرکتهایی با مجموعهای از طراحان و گرافیستها به طراحی پوستر، طراحی بنر، سفارش طراحی پوستر و سایر خدمات در زمینه تبلیغات مشغول هستند. زمینه پوستر را طوری در نظر بگیرید که فونت و سایر تصاویر در آن گم نشوند. اما اگر متن شما زیاد است، تمرکز خود را روی متن بگذارید و آن را از لحاظ اهمیت، اولویت بندی کنید. شما باید اطلاعات را از لحاظ اهمیت دسته بندی کنید. متن ها، عکس ها و کلیه اطلاعات در اختیار شماست. یک تک کلمه یا یک عکس تنها می تواند احساسات مخاطب را به چالش بکشاند.

دیدگاهتان را بنویسید