پوستر دیواری, فروش پوستر دیواری هلندی, پوستر کودک دیزنی, طرح پوستر دیواری

در صورتی که تعداد پوستر مورد نیاز کمتر از 100 عدد باشد، چاپ به صورت دیجیتال و اگر تعداد بیش از 100 عدد مورد نیاز باشد، چاپ به روش افست انجام خواهد شد. برای کاهش هزینههای چاپ میتوانید چاپهای آزمایشی را برای چک کردن رنگ پوستر در اندازههای کوچک انجام دهید و بعد از اعمال تغییرات لازم، چاپ در اندازه بزرگ را سفارش دهید. زمانی که برای انجام طراحی عکس و تصویر در اختیار دارید در مورد اینکه چطور میتوان آنها را شبیه یک پازل تکهتکه کرد و دوباره در کنار هم چید تا بهراحتی قابلخواندن و فهمیدن باشند کمی بداندیشید. زاویه گرفتن یک عکس را تغییر دهید گاهی هدف را از بالا یا پایین عکسبرداری کنید. یک کلمه یا یک تصویر دراماتیک میتواند خیلی بیشتر از تعداد زیادی کلمه یا عکسها و تصاویر پیچیده ارتباط برقرار کند. بعد از آن حالات، احساسات یا عکسالعملهایی که از طریق رنگها، فونت و شکلها هدایت میشوند کار را تمام میکند. راه دیگر برای بهره بردن از فضای سیاه این است که میتوان از طریق آن چشمها را به سمت مورد کوچکی که مدنظر است جلب کرد و به این صورت با کمک فضای سیاه که اطراف آن مورد را احاطه کرده به چشم آن بیننده فرصت استراحت بدهیم.

اما دلیل اینکه همه پوستر ها موفق عمل نمی کنند این است که طراح آن پوستر نکات طراحی پوستر را در نظر نگرفته است. اما تفاوت اصلی این دو در آن است که پوسترهای دیواری یک طرح جامع و کامل مانند تصویر یک منظره و.. این فرد تعداد زیادی پوستر از خودش برجای نگذاشته است اما همان 30 عدد پوستری که طراحی و اجرا کرده است، نشان دهنده خلاقیت و مهارت خارق العاده او در شناخت ماهیت رنگ ها و همچنین استفاده از لیتوگرافی در طرح هایش بود. با کمک فونت سان سریف پررنگ، میتوان جدیت پوستر را نشان داد و با فونت سریف کج ظرافت و زیبایی میتوان از آن استنباط کرد و با استفاده از یکدست خط شل و روان، بازیگوشی و شوخی را میتوان فهمید. پوستر دیواری نسبت به ابعاد درخواستی شما چاپ میشود و مانند کاغذ دیواری به صورت رول و آماده نمیباشد از همین رو میتوان هر مقدار که نیاز دارید پوستر دیواری تهیه کنید. تنها با توجه به فونت بکار رفته در یک پوستر رویداد، میتوان اطلاعات زیادی استخراج کرد. اگر قرار است از این نمونه از روش تایپ استفاده کنید دقت کنید که فونت شما باید بسیار ساده و تروتمیز باشد. شناخت نوع مخاطب و نوع محصول / خدمات / حوادث اولین جز از اطلاعات منتقدانه برای یک پوستر بشمار میرود.

که در این نوع عکس ها المان یا تصویری به طور غیر مستقیم موضوع و هدف از پوستر را القا می نماید. برای تعیین قیمت پوستر دیواری بایستی فاکتورهای مختلفی را در نظر گرفت، یکی از مهم ترین فاکتورها، جنس متریال برای چاپ پوستر دیواری است. با توجه به آن که سبک زندگی و علایق افراد تغییر کرده و طرح های شیک و جدیدی برای دکوراسیون داخلی لازم است، یکی از بهترین روش ها برای آذین بندی محیط زندگی، خرید پوستر دیواری است. پوسترها با توجه به سایز، نحوه چاپ و جنس کاغذ در دسته های مختلفی قرار میگیرند که میتوانید بر اساس فضایی که در نظر گرفته اید یکی از آن ها را انتخاب کنید. در هنگام استفاده از فونت دقت کنید که برای عنوان یک یا دو و برای متن یک نمونه فونت بکار ببرید. برای اینکه بتوان برای متن هایی که دارای ظرافت هستند مطلب تاثیرگذارتری نوشت، باید از فونت ایتالیک استفاده کرد و برای پوسترهای کودکانه، طنز و اجتماعی از فونت های غیر رسمی استفاده کنید. در انتخاب سایز فونت ها دقت لازم را داشته باشید که فونت عنوان با فونت متن اصلی تفاوت داشته باشد تا خواننده متوجه تغییر عنوان و اتمام متن باشد. برای بررسی این که به چه صورتی کار را پیاده سازی کنید، باید بدانید که می خواهید چه عکس العملی از مخاطب دریافت کنید.

پیشرفتهای فنی لیتوگرافی چاپ سنگی در آغاز قرن بیستم، کیفیت پوستر هارا متحول نمود و طراحان با جسارت کافی از زمینههای تخت رنگی در آثار خود استفاده میکردند. و یا خود را به یک پالت رنگ محدود کنید. پوستر دیواری را می توان در کنار کاغذ دیواری ساده یا رنگ به کار برد. ایده دیگر استفاده از تکههای بزرگی از رنگهای سالید یا جامد است. اگر با یک کپی کوچک کار میکنید به سراغ شکلهای ساده و پررنگ و یا عکسهایی شبیه Columbus Creative بروید. خلق یک تصویر از تصویر دیگر کاریست شبیه جادو. این نیز یک نمونه هوشمندانه دیگر است که تم پوستر با بکارگیری روش خاصی از تایپ خودنمایی میکند پوستری که رویداد سالانه typography را نشان میدهد. اگر شما هم به طراحی علاقه مند هستید بهتر است مواردی که استند رسانه در این مقاله به آن اشاره کرد را در طراحی پوستر پیاده کنید تا خروجی کار همان شود که می خواهید. برخی از پوسترها نظیر پوسترهایی مربوط به موسیقی و وقایع، انسان را هیجانزده میکنند و برخی دیگر تنها منبعی برای اطلاعات هستند. در پوسترهای تبلیغاتی از زیاده گویی پرهیز کنید و قسمت های اضافی را حذف نمایید زیرا گفتار مختصر برای مخاطب جذاب تر خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید