پوستر چیست و چه کاربردهایی دارد – اخبار رسمی

از اصول و رعایت استاندارد های طراحی می توان به ابعاد و تناسبی که در سایز چاپ پوستر و نوشته ها و تصاویری که بر روی پوستر چاپ می شوند ، اشاره کرد. نوع چاپ پوستر رنگی و جنس کاغذ آن تحریر، گلاسه و کرافت با گرماژ ۸۰ تا ۲۰۰ گرم، در ابعاد استاندارد و سفارشی میباشد. از طرفی این روز ها در شبکه های اجتماعی پوستر هایی را شاهد هستید که اغلب در ابعاد مربعی ساخته می شود که برای اطلاع رسانی و جلب توجه مخاطب صورت می گیرد. اگر بتوانید پوستر طراحی شده را در نسخههای متفاوت طراحی و ایجاد کنید به گونهای که حتی در نسخه مینی هم طرح استاندارد و قابل عرضه باشد. رنگ ها اثر روانی و مهمی در طراحی دارند آن ها را جدی بگیرید. گاهی بعضی پوسترها را باید در فصول مختلف و یا مناسبت های متفاوت مورد استفاده قرار داد. پیشنهاد تیم طراحی پوستر ظریف گرافیک به شما این است که بیش از 3 فونت در طراحی پوستر استفاده نکنید. در طراحی پوستر، طراحی بسته بندی، طراحی بروشور و سایر ابزارهای تبلیغاتی میتوان خلاقانه و غیر متعارف عمل کرد تا طرحی زیبا ایجاد کرد. منظور از کمپوزسیون این است که بسته به نوع فرم، ترکیب بندی انتخاب شده و این ترکیب بندی تدائی کننده طرحی واحد و هماهنگ باشد.

طبیعتا باید در موقعیت و زمان طراحی به رنگ بندی و ترکیب بندی آن دقت نمایید. شما می توانید از اشکال، رنگ ها و تصاویر به ترکیب خوبی برای انتقال پیام پوستر استفاده نمایید. با این حال ظریف گرافیک در تمام زمینه های تبلیغات فضای مجازی و محیطی توصیه می کند اطلاعات دست اول را همراه با تصاویر جذاب به مخاطب ارائه نمایید. پوستر ها همیشه از نظر کادر یکسان نیستند و اندازه و فرم های متفاوتی را هم می تواند داشته باشد. با این حال مخاطبی که قبلا طرح را در رنگ و فرم قبل دیده باشد، طرح جدید را خواهد شناخت و متوجه ارتباط ان با سازمان و یا کسب و کار مورد نظر خواهد شد. همیشه در طراحی سبک خاص خود را داشته باشید، متفاوت باشید تا از سایر طراحان گرافیک طرح های شما باز شناخته شود. زیرا هدف اصلی از طراحی پوستر فضای مجازی، جذب مخاطب و ترغیب کردن وی برای دنبال کردن پست در کپشن است.

از قابلیت کشیدن و رها کردن ساده برای ساخت پوستر استفاده می کند. برای نصب پوستر دیواری اصلاً نیازی به جمع کردن وسایل منزل نیست. در پوستر های فضای مجازی بهتر است اطلاعات را در کپشن درج کنید و نیازی نیست هر آنچه که در سر دارید را در پوستر فضای مجازی بیاورید. در کجا میتوانید مهمترین اطلاعات خود (مانند جزئیات رویداد)را قرار دهید تا مطمئن شوند که آن را میبینند. طراحان گرافیک اعتقادی به محدودیت ندارند چرا که طراحی کاری بدون مرز است. هدف اصلی پوستر در جوامع اطلاع رسانی است که باید دقت شود برای چه اهدافی قرار است طراحی شود. این مسئله ای است که در مبحث چاپ پوستر دیواری سه بعدی نیز مورد اشاره قرار گرفت. در موارد نادر از کادر های مربعی نیز استفاده می گردد و بیشتر برای صلح، کارهای دوستانه و دموکراتیک و طراحی هایی که حامل پیام آشتی هستند از پوستر های مربعی استفاده می شود. در بعضی موارد یک طراح باید یک عکاس خوب باشد، اما عملا اینکار برای همه طراحان امکان پذیر نیست. این فیلم هنوز در مراحل اولیه ساخت قرار دارد و اطلاعاتی از تاریخ اکران یا داستان آن در دسترس نیست.

پارامونت اخیرا ساخت فیلم Sonic the Hedgehog 3 را تایید کرده است. سپس، ماوس خود را از مرکز به سمت پایین بکشید تا خط سفیدی مانند تصویر زیر در بوم شما ایجاد شود. وقتی تصویر روی صفحه قرار گرفت، آن را به هر موقعیتی که نیاز دارید بکشید. اگر تعداد پوسترهای شما بیشتر از یک عدد است بهتر است تا قبل از نصب آن ها روی دیوار ابتدا دیزاین مد نظر خود را روی کاغذ بکشید. ظریف گرافیک پیشنهاد میکند مقاله تاثیر رنگ در تبلیغات و طراحی گرافیک را مطالعه کنید. این هنر ما طراحان گرافیک است که بداند چگونه طراحی پوستر کنیم تا اثرات خوب و انتقال پیام راحت تری داشته باشد. طراحان عزیز می بایست در نظر داشته باشند، پوستر تبلیغاتی که طراحی می نمایند از سلسله مراتب بصری مناسبی برخوردار باشد. پس الهام بخش اندیشه و ایده های خلاقانه خود باشید تا طرح زیبا و تاثیر گذاری را بر صفحه طراحی خود خلق نمایید.. ظریف گرافیک در طراحی پوستر های خلاقانه و اثر بخش، سعی بر آن دارد تا قبل از هر چیز با انجام مطاعات و بررسی های لازم این مهم را انجام دهد. از مزایای طراحی ها گرافیکی باز بودن دست طراح است که بدون هیچ قاعده و قانونی میتوان به خلق تصاویری نو و بدیع پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید