چاپ پوستر تکی و تیراژ بالا(پلات، دیجیتال، افست)سایزA2-A3-B2-B3

اولین مورد مربوط به ساده بودن و یا پیچیده بودن طراحی پوستر است. به نحوه چیدمان عناصر پوستر و ترکیب بندی آنها دقت کنید. باید پوستر را به شکلی طراحی کنید که مخاطب شما متوجه هدف شما از طراحی این پوستر شود. پوسترها به گونه ای طراحی شده اند که چشم نواز و آموزنده باشند. توسط المانها و تصاویر مستقیم یا غیر مستقیم که در سطور پایین تر به آن اشاره خواهیم کرد، ارتباط بصری، برای انتقال مفاهیم خاص به بیننده، برقرار می کنند. با توجه به اینکه به صورت سفارشی برای دیوار مورد نظر تولید می شود، آسیب به هر قطعه به معنای از بین رفتن کل پوستر دیواری تصویری است. در صورتی که یکی از این اتفاقات رخ ندهد باید بدانید که پوستر مورد نظر مولفه های لازم برای جذب مخاطب و همچنین ارائه یک تبلیغ عالی و کامل را نداشته است. یک داستان را روایت میکنید. حالا داستان خودتان را تفکیک کرده و علامت گذاری کنید. پوسترهای آموزشی شامل موضوعات و مسائلی هستند که می توانید آن ها را در خصوص آموزش دادن و ارتقا سطح علمی در هر زمینه ای به کار ببرید. پوسترهای سینمایی که با نام پوسترهای فیلم نیز شناخته می شوند، شامل اعلان هایی می گردند که هدف تبلیغ یک فیلم سینمایی جدید و یا یک سریال جدید را دارند.

ایده هر چقدر هم ساده و ابتدایی باشد طراح را برای اجرای نهایی هدایت می کند . در این باره اطلاعات کافی را در اختیار طراح قرار دهید. نصب پوستر دیواری یا کاغذ دیواری سقف نیز بسیار آسان تر و ارزان تر از هزینه ی گچ بری تمام خواهد شد.پوستر دیواریهای سقف از طرح های بسیار متنوع و زیبایی بهره می برد تا بتوانید باتوجه به علایق تان دست به انتخاب بزنید و بهترین گزینه را برای خانه ی خود بر گزینید. انتخاب فونت نیز باید با توجه به هدف و موضوع پوستر صورت گرفت. جملاتی که برای این موارد به کار می روند نیز باید به نوعی انتخاب و طراحی شوند که مخاطب پس از خواندن همان جملات کوتاه به انرژی و انگیزه ای که نیاز دارد دست پیدا کند. چیدمان مناسب در کادر پوستر به نحوی که المان یا طرح اصلی ما در پوستر لطمه نخورد و چه بسا آن را تقویت کند Layout یا حروف گذاری مناسب می گویند.

پوستر مدرن ، همانطور که ما آن را می شناسیم ، به دهه های 1840 و 1850 برمیگردد که صنعت چاپ لیتوگرافی رنگی را کامل کرد و تولید انبوه را امکان پذیر کرد. استفاده از رنگ های مکمل مثل زرد و قرمز و نارنجی یا ابی و بنفش و قرمز که به نوعی با هم در ارتباط هستند در طراحی پوستر به شدت توصیه میشود. نخستین پوسترهای ایرانی هم با تکنیک چاپ سنگی و خط نستعلیق طراحی شدند. پوسترهای تبلیغاتی، بعد از جنگ جهانی دوم و چاپ روی کاغذ دچار تحول شوند. پوستراعلان یا اعلامیه به کاغذی در قطع معمولا بزرگ که روی دیوار یا در معرض دید عموم نصب می شود اطلاق میشود محتوای پوستر می تواند هنری،علمی،آموزشی، تجاری و .. باشد بهره گیری از گرافیک برای انتقال مفاهیم بجای نوشته خصوصیت بارز پوستر می باشد . وجود دارند که می توانید به سادگی و راحتی از آن ها برای به انجام رساندن کار خودتان استفاده کنید. تفاوتی ندارد که به عنوان یک مشتری که درخواست طراحی پوستر را دارید در حال مطالعه این مطلب هستید و یا آن که در حال حاضر کار طراحی پوستر را انجام می دهید؛ به هر حال شناخت این ویژگی ها می تواند به شما کمک های بسیاری کند.

شما و یا هر فرد دیگری که کار طراحی پوستر را انجام می دهید باید بدانید که پوستر شما در واقع زبان شما است و باید بتوانید از طریق همین دریچه با مخاطب خود ارتباط برقرار کنید. پوسترسازي رشتهاي از هنر گرافيك است كه بايد سرچشمه آن را در نقوش برجسته مصري، بابلي، رومي، و در هزارههاي پيش از ميلاد و آگهيهاي نوشتهشده بر قطعات چوب و پوست يافت. سرچشمه پوستر را در نقوش آشوری، بابلی و ایرانی می توان یافت اما از آنچه که امروز پوستر نامیده می شود تا قبل از قرن یازدم میلادی و ظهور صنعت چاپ در غرب سخنی نمی توان گفت. که کالا و خدمات مورد نظر را ارائه می دهد. رعایت کردن تمامی نکات و مواردی که در قسمت های بالایی بیان شدند می توانند تاثیر شگفت انگیزی بر روی نتیجه ای که از طراحی پوستر مورد نظر خود انجام داده اید، بگیرید. طراحی اولین پوستر روی چوب به قرن نوزدهم میلادی باز میگردد. شما میتوانید روی عکسها بنویسید، استیکر اضافه کنید، فریم و فیلتر اعمال کنید و اقدامات بسیار زیاد دیگری را انجام دهید. در نهایت پوستر طراحی شده باید یک واحد یکپارچه را تشکیل دهد و اجزای مختلف آن به صورت مجزا از هم دیده نشوند.

دیدگاهتان را بنویسید