چاپ پوستر تکی و تیراژ بالا(پلات، دیجیتال، افست)سایزA2-A3-B2-B3

این به معنای ارتقاء دانش بصری جامعه برای طراحی گرافیکی از جمله طراحی کاتالوگ و پوستر میباشد. از جمله این پوستر ها پوستر های دوران طلایی بوکس یا کنسرت های خوانندگان و نوازندگان معروف و معتبر میباشد. 3- برای طراحی پوستر تبلیغاتی یا پوستر نمایشگاهی از فونت های زیبا استفاده کنید. برای این کار میتوانید از رنگهای آشنا در کسب و کار مشتری استفاده کنید. فرایند رنگ زدن ساختمان کلی طول میکشید و لازم بود که در حین کار وسایل خانه جمعآوری و در یک اتاق مجزا قرار داده شود. پوستر دیواری لاکچری را می توانید در سالن پذیرایی، اتاق خواب، پشت تلویزیون ، اتاق دختر و پسر ، اداری و… با وجود پوستر دیواریهای سقف نیازی به سقف کاذب ، رنگ زدن ، گچبری و نورپردازی نیست و با هزینه بسیار مناسب تر می توانید جذابیت بیشتری را به منزل تان بیاورید. بله، شما می توانید پوستردیواری را در ابعاد و طرح سفارشی خریداری کنید. هرچقدر پوستر شما ساده باشد، نوشته های آن نباید ساده و شبیه کلمات کتاب یا مجله باشد. یک یا دو رنگ اصلی، چشمگیر هستند و باعث تأکید روی موضوع و متمایز نمودن پوستر میشوند.

این دسته از پوستر دیواریها هیچ گونه محدودیتی ندارد و هزینه ی به مراتب مناسب تری داشته و می توان با توجه به دکوراسیون منزل آن را انتخاب کرد و یا حتی آن را با سایر تزئینات سقف ترکیب کرد.البته باید به نورپردازی سقف توجه ویژه ای داشت تا زیبایی این پوستر دیواری بر روی سقفتان دو چندان شود. پوسترها به منظور نصب شدن بر روی دیوارها یا دیگر سطوح عمودی تعبیه شدهاند. پوسترهای تبلیغاتی میتواند شانس هر طراح باشد چرا که مخاطبان و بازار هدف گستردهای را پیش روی خود دارد. طبق مطالعات انجام شده، مخاطبان به ندرت بیش از پنج دقیقه را صرف تماشای پوسترها میکنند. یعنی تصاویر بیش از حد مبهم، تیره یا پیچیده را به کار نگیرید. با توجه به اندازه پوستر نباید بیش از 7 تا 12 دسته اطلاعات را در آن قید کنید. میتوانید چیدمانهای مختلف از چپ به راست، بالعکس یا دایرهای و غیره را امتحان کرده و در نهایت در مورد چیدمان مناسب تصمیم گیری کنید. قابلیت چاپ انحصاری بر روی کاغذ دیواری موجب شده تا علاوه بر تصویر انتخابی، امکان چاپ لوگوی شرکت یا آرم سازمانی بر روی پوستر دیواری تصویری هم وجود داشته باشد.

اصلاحات مدنظرتان را اعمال کرده و دوباره چاپ کنید. تنها بهترین عبارات، کلمات و تصاویر متناسب با آنها را درون پوستر حفظ کنید تا توجه مخاطب را جلب نماید. به قراردادن فضای خالی بین کلمات، تصاویر و کلمات با تصاویر دقت کنید. پس فضای خالی بیشتری را در اطرافش قرار دهید. پس اگر میخواهید سفارش طراحی پوستر بدهید باید به پوستری برسید که فراتر از یک نگاه سرسری، سودمند واقع شود. در سال 1869 زمانیکه اولین پوستر های کرت ظاهر شدند در آن کارهای کوچک تبلیغاتی نمونه های جدید و تازه ای از طرح نمود پیدا کردند و پس از آن به صورت اساس تکنیک های پوستر در آمدند . پوسترهای کرت دو چیز را به ارمغان آوردند یکی تکنیک های سنتی و دیگری تقدیر از هنر بر روی دیوارهای بزرگ . یکی از طرح هایی که مشتریان در پوستر گرند دیزاین علاقه وافری به آن دارند پوستر دیواری حیوانات می باشد… یکی از نکات مهم و کلیدی در طراحی پوستر این است که طراحی به صورتی باشد که مخاطب را در نگاه اول به خود جذب کند، که این امر باعث دیده شدن محصول و یا اطلاعیه شما به صورت کامل میشود . ایجاد فرهنگ خاصی در میان مردم یا ایجاد توجه ویژه به یک موضوع خاص باعث شده که از پوستر در تمام زمینه ها استفاده شود.

این اصل باید بر اساس نوع موضوع، فعالیت، زمینه کاری و اهداف مخاطب انتخاب شود. زمینه پوستر را طوری در نظر بگیرید که فونت و سایر تصاویر در آن گم نشوند. کنتراست را در نظر بگیرید. مخاطب را تعریف کنید: آیا طراحی پوستر علمی در کنفرانس ملی ارائه میدهید یا برای کمپین تبلیغاتی شرکت به پوستر نیاز دارید؟ از گذشته تا به امروز خلاقیت طراح پوستر نقش زیادی در طراحی پوسترهای تأثیرگذار داشته است.هدف اصلی از طراحی پوستر، اطلاع رسانی است ولی برای تبلیغات یا فراخوان در مورد موضوعات و مفاهیم مختلف هم به کار میرود. در صورت امکان، بهتر است خودتان دست به کار شوید و پوسترها و برگهها را در نقاطی نصب کنید که کاملا در معرض دید باشند. کل متن را مورد وارسی قرار دهید تا خطاهای نگارشی را رفع کنید. در حقیقت میتوان پوستر را به عنوان رفع نیازهای جامعه به خاطر انتقال اطلاعات در سطح یک شهر یا روستا به وجود آمد. از مواردی که درکشان دشوار است یا خیلی انتزاعی هستند، اجتناب کنید. پیش نویسی از داستانی که قصد روایت آن را دارید تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید