چند نکته برای طراحی پوستر تبلیغاتی تأثیرگذار

کاربردهای چاپ پوستر بزرگ معرفی نامه بسیار طولانی دارد. اگر قرار است از این نمونه از روش تایپ استفاده کنید دقت کنید که فونت شما باید بسیار ساده و تروتمیز باشد. برای نمونه دیگر میتوانیم به پوسترهایی که به منظور کارهای خدماتی آرایش بهداشتی در مطبهای پزشکان است نیز اشاره کرد. در شرق ، چاپ ابتدایی بلوک چوبی از اوایل ۳۰۰۰ سال قبل از میلاد مسیح وجود داشت ، جایی که قسمت های ابریشم تصاویر تزئینی یا قطعات متن نمایشی را به نمایش می گذاشت. 3 – زمانی که قصد داریم یک پوشش خبری را منتقل کنیم به راحتی از پوسترهای دیواری میتوانیم کمک بگیریم. چاپ پوستر یکی از مهمترین عواملی است که سبب میشود شرکتها و واحدهای تجاری سادهتر از همیشه به تبلیغ برند تجاری خود بپردازند. این می تواند نوعی سرگرمی مشهور باشد که شما از یک مجله پاره می کنید ، آگهی ای که در مترو می بینید ، بازتولید یک اثر هنری معروف که در اتاق خوابگاه خود آویزان می کنید ، تبلیغاتی برای کنسرت در کنار ساختمان ، اعلامیه ای از طرف وزارت بهداشت به شما نشان می دهد که چگونه مانور Heimlich را در یک رستوران انجام دهید ، درخواست رأی دادن یا رأی ندادن به یک نامزد خاص – این لیست بی پایان است.

پوستر دیواری، پوستر دیواری سه بعدی یا همان پوستر سه بعدی، مدرن ترین محصولی است که در راستای تکمیل دکوراسیون داخلی و اجرای یک طرح خاص بر روی دیوارهای منازل مسکونی و یا ساختمان های تجاری و اداری طراحی و تولید می گردد. این مکان با توجه به محصولی که پوستر قصد معرفی آن را دارد تغییر میکند چرا که هر محصولی باید در مکانی ارائه شود که افرادی که از آن محل عبور میکنند به آن محصول علاقه نشان دهند. اگر میخواهید برای یک گروه موسیقی و یا محصولی مشابه چند رویداد متفاوت برگزار کنید، نیاز به طراحی پوسترهای کاملا متفاوتی نخواهید داشت. از سوی دیگر از رنگهای سرد توصیه میشود برای کارهایی که نیاز به آرامش روحی روانی دارد استفاده شود. طراحی پوستر کاری تخصصی است و تمام کسب و کارها برای معرفی خود به آن نیاز دارند. به راحتی در فضاهایی مثل نمایشگاههای کتاب شاهد این هستید که با چاپ پوسترهای بزرگ قسمتی از فضا را پوشش میدهند و به معرفی محصولات خود میپردازند. مواردی که برای چاپ پوستر مورد استفاده قرار میگیرد چیست؟ فرم، رنگ و فونت از جمله مواردی است که باید در چاپ پوستر دیواری به آن توجه شود. در طراحی پوستر باید فرد طراح دارای تجربه لازم و قدرت ایده پردازی قوی باشد تا بتواند نیازهای برندی که می خواهد تبلیغات را برای آن انجام دهد را پیاده سازی نماید.

پوستر تبلیغات موقتی یک ایده، محصول یا رویدادی است که در یک فضای عمومی برای مصرف انبوه قرار داده شده است. همین پوسترهای نور سیاه بودند که در آن ها با استفاده از اشعه ماورای بنفش جلوه های ویژه ای ایجاد کردند و از معروف ترین آن ها میتوان به پوستر اوج اثر مایکل باومن اشاره کرد. از بهترین طرحهای پوستر دیواری انواعی هستند که از مناظر طبیعی همانند کوهها و دشتها الهام گرفته شدهاند و یا از المانهای گرافیکی و یا هندسی در آنها استفاده شده شده است.در پوسترههای دیواری، رنج وسیعی از رنگهای جذاب و براق مانند: زرد، قرمز تا رنگهای سفید، سیاه و خاکستری استفاده شده است. پوستر دیواری، یک دیوارپوش نو ظهور است که مدت زیادی از حضورش در فروشگاه های محصولات دکوراسیون داخلی نمی گذرد. اگر یکی از قطعات و رول های پوستر آسیب ببیند نمی توانید با خرید همان رول، کار را تکمیل کنید. مهمترین ویژگی یک پوستر که میتواند به راحتی نظر مشتریان را جلب کند این است که اطلاعات کلیدی تبلیغ به راحتی از راه دور قابل خواندن باشد. طراحی این رسانه را می توان بر اساس موضوع کاری به دسته بندی های گوناگون تقسیم نمود که معمولا متد تبلیغی یکی از پر استفاده ترین متدهای طراحی می باشد .

این امر سبب میشود چاپ پوستر دیواری مفهمومیتر و سادهتر موضوع را بیان کند. 70 است. اما امکان دارد با دقت به هدف و موضوع این سایز ها عوض شوند. همین موضوع سبب جلب توجه بیشتر آن ها خواهد شد. شما به عنوان طراح و یا سفارش دهنده یک پوستر سعی دارید تا نگاه بینده را به پوستر جلب کنید. حتما پوسترهای تبلیغاتی فیلم و سریال ها را به کرات در جاهای مختلف دیده اید. پوستر و برگه تبلیغاتی از ابزارهای بسیار موثر برای پیامرسانی عمومی هست. به زودی آموزش های کاربردی این دو نرم افزار بسیار قدرتمند شرکت ادوبی(Adobe) را روی سایت قرار خواهیم داد. طراح باید به خوبی مخاطب را بشناسد و به خوبی از طرح و رنگ برای راضی کردن مخاطب استفاده نماید. 4.همه ی کلمات باید از فاصله ی یک متری به خوبی خوانده شوند. به همین خاطر از جمله کارهای مقدماتی عبارت است از فاصله 5 سانتیمتری از هر طرف از طرح مدنظر، حال این اندازه میتواند به صورت دلخواه تغییر کند. پوستر دیواری یک طرح یک دست و یک واحد از یک تصویر است که در اندازهی دلخواه شما چاپ خواهد شد، پس از ثبت سفارش، تصویر مورد نظر با توجه به اندازهی دیوار مورد نظرتان چاپ خواهد شد و سپس به دست شما خواهد رسید، اما کاغذ دیواری یک طرح تکرار شونده است که از قبل به چاپ رسیده است و شما پس از سفارش کاغذ دیواری، محصول از انبار خارج شده و مستقیما به دست شما خواهد رسید از تفاوتهای دیگر این دو محصول در چاپ آن است، تمامی پوستر دیواریها در ایران چاپ میشوند اما کاغذ دیواری خارجی، به صورت رولی به ایران وارد میشود.

دیدگاهتان را بنویسید