چگونه یک پوستر با کیفیت طراحی کنیم؟

این پوستر مسافرتی ونیز ، ایتالیا ، ذرات شهر آب را با قطب های نگهدارنده راه راه و گوندولی های خود در بر میگیرد. استفاده ازعناصری مانند تصاویر، متن و عکسها، تاثیر بزرگی بر روی بینندگان خواهد گذاشت و این موضوع از طرف مخاطبان بیپاسخ نخواهد ماند. به این تصاویر، تصاویر غیر مستقیم می گویند. مردم اصالت را دوست دارند و آن را هم خیلی سریع جستوجو می کنند. طراحی پوستر انتخاباتی در ایران تایپیست در سریع ترین و با کمترین هزینه انجام می شود. شما می توانید قیمت محصولات را در سایت منزل به صورت آنلاین مشاهده کنید. اما با این وجود مشتریانی را که از فاصلهای دور آن را مشاهده کردهاند را به سمت خود جذب میکند. برای مثال در پوستری مربوط به یک فستیوال کشاورزی که در پایین مشاهده میکنید، عکسها و تصاویر در زیر و بالای یکدیگر قرار گرفتهاند. همچنین در پوستر زیر که مربوط به رویداد ولنتاین است، استفاده از سایهها به خوبی ترکیبی سهبعدی را ایجاد کرده است. این مجموعه محصولات خود را با مناسبترین قیمت و بالاترین کیفیت عرضه کرده است. عاملی که در تعیین قیمت چاپ پوستر تأثیر مهمی دارد. برای مثال در پوستر زیر که توسط Helmo طراحی شده، با استفاده از تکههای مختلف تصاویر احساساتی که به یک رویداد موسیقی جاز نزدیک هستند را در مخاطبانش برمیانگیزد.

حتی یک کلمه یا تصویر ساده نیز میتواند به شدت احساساتی مانند عشق، خشم و یا ناراحتی را در مخاطبانتان برانگیزد. همچنین استفاده از یک تصویر زیبا و دراماتیک به خوبی میتواند پیام پوستر شما را انتقال دهد. در عوض شما میتوانید تصویر مورد نظرتان را خودتان بسازید. شما میتوانید با ایجاد تغییراتی در رنگبندی و عناصر پوستر قبلی، پوستر جدید خود را به دست بیاورید. خلاصه چیزهای جدید را تجربه کنید. بنابراین همچین پروژه ای را می بایست به تیمی حرفه ای و خلاق سپرد که با مهارت و تجربه خود بتوانند، طرح خیره کننده ای خلق کنند که برند شما به راحتی و در بازه زمانی طولانی در ذهن فرد تداعی شود. زیبایی خانه را با برند دکوپیک تجربه کنید. تصاویر را از زوایای مختلف نمایش دهید و مناظر خلاقانهای ایجاد کنید. استفاده از محورها، تقارن و عناصر تکراری میتواند باعث ایجاد تعادل ظاهری شود. 3. تیراژ که حداقل 500 عدد است، البته هر کسبوکار میتواند بسته به نیاز خود تعداد مشخصی را سفارش دهد. البته تعادل به معنای ایجاد توازنی کاملا دقیق و بینقص بین دو نیمه پوستر نیست. واضح بودن فقط به معنای خوانا بودن پوستر نیست.

پوسترهاي تجاري در كشورهاي اروپايي بهمنظور تبليغ وسايل تفريحي مانند نمايش اپرا و فرآوردههاي تجملي براي بانكها و مؤسسات تجاري و صنعتي، و در امريكا بهمنظور جلب توجه مردم به مراكز تفريحي در تصويرهاي بزرگ و رنگين بر تختههاي چوبي طراحي و ارائه ميگرديد. به تشابههای دو پوستر بالایی و پایینی توجه کنید. برای مثال در پوستر زیر تصاویر چند شیشه نوشیدنی در کنار یکدیگر، تصویر یک چنگال را به وجود آورده اند. یک کلمه تنها یا یک تصویر ساده،گاهی اوقات خیلی بیشتر از کلمات زیاد و تصاویر پیچیده می تواند با مخاطب ارتباط برقرار کند. یکی از مهم ترین عواملی که باید در طراحی فایل گرافیک مد نظر قرار دهید ابعاد طرح می باشد و برای انکه بتوانید طراحی ایده آلی برای پوستر داشته باشید، باید از ابعاد استاندارد پوستر را در نظر بگیرید و با رعایت فاصله از کناره های طرح، طراحی را شروع کنید. شما باید از روشی که خواننده توسط آن اطلاعات مورد نظر را به دست خواهد آورد، مطلع باشید.

استفاده از چنین فونتی موجب درهم و برهم به نظر رسیدن پوستر میشود. ما در فروشگاه ویکی دکو، پوستر دیواریها را به دستههایی چون: پوستر دیواری اتاق خواب، پوستر دیواری سه بعدی، پوستر دیواری گل و طبیعت، پوستر دیواری شهری، پوستری دیواری کلاسیک و سنتی، پوستر دیواری مدرن و هنری، پوستر دیواری اتاق کودک و پوستر دیواری چهره تقسیم بندی کردهایم که میتوانید با توجه به نیازتان آن را انتخاب کنید. برای انتخاب فونت مناسب حتما باید به موضوع مورد تبلیغ توجه ویژه داشته باشید. در بیشتر موارد، تصویر باید با پیام همخوانی داشته باشد. طرحهای او پوستر را از چهار چوبهای سنتی نقاشی و تصویر سازی کتاب فراتر می برد . پوستر دیواری آماده با اندازه ثابت و در طرح های محبوب تولید می شوند. زمانی که متنها، عکسها و تصاویر شما آماده شدند، به این موضوع بیاندیشید که چگونه این عناصر را با یکدیگر ترکیب خواهید کرد، به طوریکه محتوای پوستر همایش به راحتی قابل خوانده شدن باشد. این کار باعث میشود تا چشمهای بینندگان بیشتر به سمت پوستر همایش شما جلب شود. همچنین استفاده از رنگهای مخالف و نگاتیو کمک شایانی به جلب توجه مخاطبان بر روی اطلاعات پوستر همایش میکند. پوستر زیر که مربوط به فستیوالی در مالاگا است، به طرز هوشمندانهای با استفاده از تصویر گرافیکی انسانهای در حال حرکت، توجه مخاطبان را به نوشتههای واقع در سمت راست پوستر جذب میکند.

دیدگاهتان را بنویسید