کاغذ دیواری کلاسیک – پوستر دیواری کلاسیک – والینو

پس خلاقیت خود را به کار بگیرید و طراحی پوستر جدیدتان را آغاز کنید. البته هنگام انتخاب پوستر سه بعدی کلاسیک، طرح و رنگی را انتخاب کنید که با سایر اجزای دکوراسیون شما سازگاری داشته باشید. باری دیگر تأکید می کنم که عنصر رنگ از جمله کلیدیترین عناصر و البته قویتر عناصر در یک پوستر است. ممکن است گاهی به اندازه صفحه A4 هم برسد. اما این کار ممکن است در ابتدا از نظر اقتصادی به نفع شما باشد. معمولا زمانی که قرار است محصولی را تبلیغ کنید باید بدانید که این محصول برای چه افرادی مناسب خواهد بود. با سفارش طراحی پوستر در مجموعه با سابقه مثل ایران تایپیست می توانید ایده خود را از طریق پنل کاربری با گرافیست و طراح خود در میان بگذارید. فاکتور از طریق ایمیل یا پیامک و هر راه ارتباطی دیگر که اعلام کرده اید برای شما ارسال می شود و بعد کار طراحی پوستر ادامه می یابد.

پوستر برای اعلان خبر و اطلاع رسانی در مورد رویدادها و موضوعات مختلف با محتوای علمی، آموزشی، هنری، پزشکی، تجاری و .. است که از جنس کاغذ گلاسه در گرماژ 100 تا 300 بوده و عموما به صورت عمودی یا افقی طراحی و چاپ شده و در محل عبور و مرور افراد به نمایش گذاشته میشود تا بتوان از طریق تصویری با مخاطبان ارتباط برقرار کرده و هدف خود را به آنان ابلاغ نمود. شما با انتخاب طرح های فشن و لاکچری می توانید محیط شاد و جوان پسند را فراهم نمایید و یا با استفاده از طرح های سنتی و کلاسیک محیطی رسمی و زیبا را برای مخاطبان فراهم آورید. رنگ ها و فونت کلمات تاثیری ویژه و به سزا در طراحی پوستر و در نهایت جذب مخاطبان آن را دارند. در طراحی پوستر تبلیغاتی می بایست از گزاف گویی پرهیز کرد و به گونه ای صریح و شفاف و خلاصه مطلب را ادا کرد، زیرا که شخص عابر فرصتی برای تحلیل کردن ، هضم پیچیدگی و خواندن مطلب طولانی ندارد. برای تشویق افراد به مسافرت به جاهای خاص از پوستر استفاده میشود که معمولا آژانس های تبلیغاتی و هتل ها و گردشگاه ها از افرادی هستند که برای طراحی این نوع پوسترها پیش قدم میشوند.

رنگ ها نیز از مهم ترین المان های مهم در پوسترها هستند. زیرا پوستر برای این افراد یکی از مهم ترین و بهترین و البته اصلی ترین راه های ارتباطی با مردم است. اندازه آن هر چقدر باشد مهم ترین وظیفه آن انتقال اطلاعات آن هم در کوتاه ترین زمان ممکن است. این در حالی است که کادر افقی بیشتر در زمینه داستانی، مذهب و طبیعت به کار برده شده و چندان عجله ای به انتقال سریع پیام ندارد. پس از آن باید فونتها، رنگها و تصاویری را انتخاب کنید که به بهترین شکل ممکن پیام شما را به مخاطبانتان انتقال دهد. برای مثال همانند پوستر زیر میتوانید عکسها و طرحهای مختلفی را بر روی یکدیگر قرار دهید و یا در کنار تصاویر گیرا از فونتهای رومانتیک استفاده کنید و یا حتی با ترکیب دو سبک در کنار هم، به طرح منحصر به فردی دست پیدا کنید. امروزه نیز خرید پوستر دیواری برای پذیرایی بسیار بیشتر از دیگر نقاط ساختمان های مسکونی و غیرمسکونی صورت میگیرد و به همین علت شرکت های بزرگتر در زمینه تولید محصولات دکوراسیون داخلی مبادرت به گردآوری یک آلبوم مجزا تحت عنوان پوستر پذیرایی نموده اند و انواع مختلفی از تصاویر گل ها، طبیعت، تصاویر سه بعدی، لاکچری و غیره در آن به چشم می خورد.

یکی از معایب کاغذهای دیواری این است که بعد از مدتی به علت نشستن گردوغبار بر روی سطح ، کاغذ دیواری دچار تغییر رنگ میشوند. سوالی که اغلب مطرح می شود اینست که آیا این دو یکی هستند؟ یکی برای عنوان و یکی برای متن. کاربرد این دو فضا در کنار هم می تواند برای یک کسب و کار معجزه کند. استفاده از فونت های مناسب در طراحی می تواند بر زیبایی پوسترها بیفزاید یا از جذابیتشان کم کند. خیلی از طراح ها هم دستشان کند است و نمی توانند یک پوستر را در زمانی کمی طراحی کنند. یک پوستر که در آن المان ها به خوبی در جای خود قرار نگرفته اند نمی تواند کار خبررسانی را به خوبی انجام دهد. برای مثال شما میتوانید از رنگهای مخالفی مانند آبی و نارنجی استفاده کنید، تنها به رنگهای سیاه و سفید بسنده کنید، فونتهای Bold و دراماتیک را مورد آزمایش قرار دهید و یا از تصاویر خشن با رنگبندی ملایم استفاده کنید. پس از شناخت محصول، سرویس و یا رویداد خود، شناخت مخاطبانتان مهمترین قدم خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید