گرافیران – دانلود، آموزش فتوشاپ، طراحی

استفاده از رنگ های درست و به جا در پوستر تاثیر بسیار زیادی در جلب توجه مخاطب و نیل به هدف نهایی طراح دارد. اگر پوستر بسیار ساده باشد و ذهن مخاطب چیز جالب و یا جدیدی را در آن نبیند به احتمال زیاد باز هم آن را نادیده خواهد گرفت؛ بنابراین حد وسط و میانه را در خصوص این موضوع حتما به خاطر داشته باشید. همین موضوع سبب جلب توجه بیشتر آن ها خواهد شد. در آن زمان برای نخستین بار از پوسترهای مختلف برای تبلیغات موضوعات دینی استفاده کردند و پس از آن بود که به مرور استفاده از این شیوه اعلان در کشور بیشتر شد و به دیگر بخش ها نیز سرایت کرد. قابل توجه می باشد که استفاده از طراحی کاراکتر تبلیغاتی یا همان پرسوناژ تبلیغاتی ، نقش بسیار زیادی در دیده شدن و به یاد ماندن تبلیغات شما خواهد داشت که در این زمینه ما می توانیم شما را یاری نماییم. به تدریج طراحی پوستر دچار تغییر و تحولاتی شد به خصوص در کشور فرانسه یعنی جایی که پدر هنر پوستر یعنی “ژول شره” در آنجا ساکن بود و بالاخره در خلال جنگ جهانی دوم بود که چاپ و طراحی پوستر به کاغذ و مقوا رسید و توانست جایگاه بسیار خوبی در دنیای تبلیغات برای خود پیدا کند.

هنگامی که طرح و رنگ چاپ پوستر درست انتخاب و پیاده سازی شود می تواند توجه بسیاری را به خود جلب کند. ما با توجه به بودجه مشتری پلن ها و انتخاب های متنوعی را در اختیارش قرار خواهیم داد تا تمام افراد با هر بودجه ای از خدمات چاپ پوستر ما بهره مند شوند. این پترن های سه بعدی در عین اینکه کاملا صاف و مسطح هستند به گونه ای طراحی شده ند که دارای عمق به نظر می رسند و هین امر باعث می شود که آن ها فضای بسیار خاصی در منزل یا محیط کار ایجاد کنند. برخی از مورخان تاریخ آن را به حدود قرن نوزدهم یعنی 200 سال پیش مربوط می دانند و برخی دیگر نیز که بیشتر تاریخ شناسان شرقی هستند و توانسته اند نمونه ها و آثاری از انواع پوسترها یا همان اعلان ها را در کتیبه های آشوری و بابلی پیدا کنند. باید بدانید که پوسترها نیز انواع مختلفی دارند.

شناخت انواع پوستر همان طور که در قسمت های قبلی نیز گفته شد می تواند تاثیر بسیار زیادی را بر روی نحوه انتخاب پوستر توسط شما بگذارد. نکته دیگری که نشان می دهد هارمونی و طیف رنگی بسیار اهمیت دارد آن است که اگر بخواهید از چندین رنگ بی ربط به یکدیگر استفاده کنید به طور قطع سبب آشفتگی ذهن مخاطبان خود خواهید شد که نتیجه خوبی را در بر نخواهد داشت. همان طور که در قسمت های قبلی گفته شد برای انتخاب فونت و یا رنگ به کار رفته در طراحی پوستر مورد نظر خودتان نیاز به هیچ قاعده و قانونی وجود ندارد؛ اما چند مورد وجود دارد که باید از آن ها استفاده کنید تا خلاقیتی که به خرج می دهید بتواند بهترین و بیشترین بازدهی را برای شما به ارمغان بیاورد. اگر قصد دارید محصولی را معرفی را معرفی کنید یا یک اتفاق هنری یا فرهنگی را به اطلاع عمومی برسانید بهترین و اولین راه، طراحی یک پوستر زیبا و چشم نواز است.

فرقی ندارد که شما قصد تغییر راه روی خانه و یا اتاق خوابتان فرزندانتان را داشته باشید، همواره تعداد زیادی پوستر دیواری طرحدار وجود دارد که به راحتی با ایده شما هماهنگ شوند. وجود دارند که می توانید به سادگی و راحتی از آن ها برای به انجام رساندن کار خودتان استفاده کنید. همچنین، از این ابزارها میتوان برای تایید رفتارهای مثبت یا جلب توجه مردم به رخدادها بهره گرفت. از جمله پوستر کوکاکولا که سال هاست این محصول را به مردم شناسانده است. بسیاری از پوسترهایی که به دیوارهای شهر چسبانده می شوند و یا همچون بیلبوردها در سطح شهرها نصب می گردند در حال تبلیغ یک ایده، محصول و یا معرفی و اعلان زمان یک رویداد هستند. به طور مثال اگر قرار است محصولی را به فروش برسانید، فراموش نکنید که حتما راه ارتباطی را برای مشتری و همچنین شرکت عرضه کننده محصول در پوستر درج کنید. در معنی اعم، پوستر با هدف تبلیغ برای فروش بیشتر، نمایش بیشتر و توجه بیشتر استفاده میشود. مثلا اگر محصولات لوازم آرایشی را می خواهید بر روی پوسترها و بیلبوردها به نمایش بگذارید، بهتر است مکان نصب آن ها را در اطراف سالن های آرایشی، مراکز خرید و به طور کلی اماکنی که خانم ها در رفت و آمد هستند انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید