10 ویژگی یک پوستر خوب

پوستر دیواری نسبت به ابعاد درخواستی شما چاپ میشود و مانند کاغذ دیواری به صورت رول و آماده نمیباشد از همین رو میتوان هر مقدار که نیاز دارید پوستر دیواری تهیه کنید. هر الگو از این دستهها را انتخاب کنید و تصاویر را با توجه به میل خود تهیه کنید. تصاویر یا واژهبندی مبهم یا گمراهکننده: مخاطب باید در نگاه اول موضوع کلی طرح را متوجه شود. باید نکات و استاندارد های مختلف زیادی را در طراحی رعایت کنند. این گزینه مناسب آن دسته از افرادی است که تعداد زیادی از پوستر نیاز ندارند ( مثلا 200 عدد ) و یا اینکه زمان کافی برای ارسال کار به چاپخانه ندارند و می خواهند بصورت فوری و یکی دو ساعته کار چاپ شده را دریافت نمایند. محصولاتی که برای هر کدام از دسته های ذکر شده تولید و عرضه می گردد، از حیث مشخصات و ویژگی های ظاهری تفاوت بسیاری با دسته های دیگر دارد؛ به عنوان مثال برای پوستر اتاق نوزاد از طرح های نقاشی گونه و کاملاً ساده استفاده میشود این در حالی است که پوستر اتاق نوجوانان در اغلب موارد ارائه دهنده تصاویر مربوط به کاراکتر های انیمیشنی است.

گاهی استفاده زیاد از تصاویر و رنگ ها ممکن است حواس مخاطب را از اصل ماجرای پوستر دور کند. پوستر یکی از عناصر تبلیغاتی است که استفاده از آن مزایای بی شماری برای کسب وکارها دارد. ابعاد پوسترها هم می تواند بزرگ و هم کوچک باشد اما در هر سایزی و ابعادی که شما اقدام به طراحی پوستر نمائید هدف اصلی آن تبلیغات و انتقال مفاهیم مربوط به کسب و کار و برند می باشد. در اینجا هم بد نیست نگاهی به پوسترها و برگههای تبلیغاتی گروههای دیگر بیاندازید و از دیگران پیشنهاد و بازخورد بخواهید. ممکن است چیزی که در صفحه کامپیوتر نمایش داده می شود با خروجی چاپ هم خوانی نداشته باشد و این قضیه از کیفیت کار می کاهد. چاپ و تبلیغات آذین هنر پوستر ارزان را در بالاترین کیفیت ممکن و در اسرع وقت در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. طراحی پوستر انتخاباتی در ایران تایپیست در سریع ترین و با کمترین هزینه انجام می شود.

خط برای او افزاری بود که بوسیله آن به راحتی می توانست حالات و حرکات آدم ها را به موجر ترین شکل بنمایاند . 2.هر پاراگراف از 20-10 خط بیشتر نباشد. سفارش طراحی پوستر به یک مجموعه حرفه ای می تواند بار سنگینی را از دوش شما بردارد. اگر کار با سرعت کم به شما تحویل داده شود معنایش این نیست که کار بی کیفیت است، بلکه به این دلیل است که گرافیست های این مجموعه دستشان تند است و تجربه کافی در این زمینه دارند و می دانند که چطور المان ها را به بهترین شکل در کنار هم قرار دهند. گرافیست های این مجموعه می دانند که همیشه زیبایی در شلوغی نیست و خیلی وقت ها زیبایی در سادگی خلاصه می شود. که در این نوع عکس خود کالا یا خدمات موضوع عکس می باشد. همان طور که گفته شد در پوستر هیچ محدودیتی از لحاظ موضوع و طرح وجود ندارد و با توجه به سلیقه جامعه و هدفی که از طراحی پوستر داریم متفاوت است.

شاید نخواهید در طول چند سال از یک محتوای واحد استفاده کنید، اما داشتن درونمایه منسجم، طراح واحد، و حفظ سایر اجزا برای این که مردم پوستر را بشناسند، فکر خوبی است. به همین دلیل هم باید در انتخاب طراح و گرافیست برای این کار دقت لازم به خرج داده شود. افرادی که در این زمینه تجربه کافی ندارند، حتی با داشتن ایده های خلاقانه، باز هم ممکن است خروجی کار آن ها آنقدر که شتیسته است، طرفدار نداشته باشد. واژه دیگری که برای این مفهوم در ایران تا حدودی رایج است: واژه فرانسوی: آفیش (Offiche)، واژه آلمانی: پلاکات (Plakat)، که به آن بوکلت (booklet) نیز میگویند. تمامی المان های به کار رفته در پوستر، می توانند در قالب یک عکس استفاده شوند. این قالب های مختلف نه تنها نیاز شما را برآورده می کند بلکه به شما کمک هم می کند. در واقع بیشترین عناصر به کار رفته در یک پوستر، در قالب عکسها خود را نشان میدهد. تمامی خدمات چاپی شما را چه در زمینه ی پوستر و چه در صنف های دیگر با کادری متخصص و مجرب خدمت حضورتان ارائه خواهد کرد. 1) باید کادر بندی مناسبی داشته باشد، استفاده از کادرهای عمودی بیشتر برای موضوعات خبری بوده و کادرهای افقی در زمینه ی داستانی و مذهبی کاربرد دارند.

دیدگاهتان را بنویسید